Ga naar inhoud

Outdoor Wifi antenne

kane

Aanbevolen berichten

Zit vaak op een camping waar ik gebruik maak van een Telenet Homespot.Ontvangst is maar zo zo.

Ben van plan om wifi antenne te plaatsen,ik weet uit welke richting het homespot-signaal komt.

Graag jullie mening wat ik best aanchaf (merk,type,aansluiting) en eventueel gebruikservaring.

alvast dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier werd vandaag een gelijkaardige vraag gesteld, maar daar adviseerde ik een binnenantenne waar ik goede ervaringen mee heb ... die kan je uiteraard ook onder je luifel gebruiken.

Met de buitenantennes van Alfa Network heb ik persoonlijk geen ervaring ... een greep uit het gamma kan je via deze link bekijken.

Gebruikerservaringen ga je zeker op fora voor kampeerders kunnen vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Qua prijs zit je daar alvast zeer goed ... ik neem die van mij ook altijd mee op vakantie en ben er zeer tevreden over.

Bij mijn ouders is er geen internet en met de adapter kan ik daar probleemloos gebruik maken van verschillende Telenet Homespots uit de buurt die zonder adapter maar een povere ontvangst opleveren.

Ben benieuwd naar je bevindingen. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kabel van Alfa Network heeft een USB 2.0 aansluiting (laptop / PC) aan de ene kant en een Micro-USB aansluiting (adapter) aan de andere kant ... waarschijnlijk zullen er wel langere kabels in de handel verkrijgbaar zijn, maar hou er rekening mee dat bij gebruik van een langere kabel de signaalsterkte van de ontvangen netwerken kan afnemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.