Ga naar inhoud

asus m4a89gtdpro memok


maikelj

Aanbevolen berichten

Ik heb vandaag aan mijn pc een ram module toegevoegd (zelfde als wat er al in zat) en een nieuwe ssd. Nadat ik deze heb geplaatst en mijn nieuwe windows wilde gaan installeren kreeg ik geen beeld.

Toen viel me ook op dat het memok lampje op het moederbord brandde. Hierna elke keer een ram module eruit gehaald en telkens opnieuw opgestart, echter blijft het lampje nu branden en krijg ik geen beeld. 

Kan iemand mij verder helpen met nuttige tips of een oplossing.

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst bedankt voor je reactie.

Ik had het inderdaad ook op deze.manier beredeneerd. Ik heb de ssd al losgekoppeld en de oude er weer op aangesloten. Ook het nieuwe ram eruit gehaald en daarna nogmaals geprobeerd, echter gaf dit helaas hetzelfde resultaat.

Ik krijg ook het scherm van de bios niet te zien tijdens het opstarten.

Scherm registreert dat hij is aangesloten en gaat vervolgens in stand by modus.

aangepast door maikelj
Link naar reactie
Delen op andere sites

da's een nieuw element: als de bios niet opkomt, zou je de voeding moeten verdenken.

hoorde je normaal wel een biospiep bij opstarten, en nu niet meer of nog wel?

heb je niks losgetrokken in de kast toen je die nieuwe hardware plaatste, of iets kortgesloten...???!!

kortom: loop nauwgezet alle aansluitingen na, losmaken en gedegen weer vastzetten. 

geeft dat geen resultaat, moet je een andere voeding proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het valt op dat je je vraag op meerdere fora post, lees er even onze forumregels op na om te weten waarom we op PCH geen voorstander van zijn van het gelijktijdig posten vragen op meerdere fora.

Het is uiteraard onze grootste bezorgdheid dat jij zo snel mogelijk tot een oplossing komt, daarom gaat dit topic "on hold" zodat jij je ten volle kan concentreren op de vragen / tips op het andere forum..

 

Succes ! :locked2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.