Ga naar inhoud

mysearch123


Aanbevolen berichten

Dat gebeurt allemaal via je Chrome-browser neem ik aan ? Ga in Chrome eens via de 3 balkjes rechtsboven naar Instellingen. Klik dit aan en open dan linksboven de link naar Extensies. Bekijk eens of daar een extensie naar MySearch of andere onbekende programma's verwijst. Zo ja, mag je die daar verwijderen, de PC opnieuw opstarten ... en dan maar weer kijken of die boosdoener nog aanwezig is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb geen extensies meer en bij zoekmachines beheren vindt ik iets dat naar Mysearch verwijst. PC opnieuw opgestart; als ik Google Chrome aanklik krijg ik gewoon een Googleblad; ook als ik een nieuw tabblad aanklik. Echter ik heb nu weer op uw link geklikt en ja hoor, dan zit ik weer op een Mysearch scherm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar de site van ESET Online Scanner.
Klik op de knop “Run ESET Online Scanner”
In een apart scherm krijg je de vraag om EsetSmartInstaller te downloaden
Klik op de link van esetsmartinstaller_enu.exe en dan start de download automatisch op.
Kies voor “Download” van dit bestand.
Klik op “uitvoeren” van dit bestand esetsmartinstaller_enu.exe
Zet een vinkje bij “YES, I accept the Terms of Use”
Klik op “Start”
Klik op "Advanced settings"
Zet een vinkje bij de volgende opties:

  • Remove found threats
  • Scan archives
  • Scan for potentially unwanted applications
  • Scan for potentially unsafe applications
  • Enable Anti-Stealth technology



Klik op “Start”
De computer wordt nu gescand. Dit kan best lang duren, heb dus geduld.
Je mag het venster sluiten wanneer de scan klaar is.

Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage. Dit logje vind je op de locatie C:\Program Files\Eset\EsetOnlineScanner\log.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens of het uitschakelen van de synchronisatie het probleem oplost.

 

Open Google Chrome, log in met het Google account en klik rechtsboven op het icoon met de drie streepjes.

  • Klik vervolgens op Instellingen
  • Klik nu op de optie Google dashbord.
  • Klik vervolgens in het nieuwe tabblad op de knop Synchronisatie opnieuw instellen.
  • Klik in het scherm wat nu verschijnt op OK

5309c5cd05853-chrome.png



  • Log vervolgens uit op Google Chrome en sluit chrome.
  • Het kan enkele uren duren voordat de wijzigingen zijn doorgevoerd maar ondertussen kan je verder surfen met een andere browser.
  • Log aan het einde van de middag even opnieuw in en kijk of de wijzigingen inmiddels zijn doorgevoerd en het probleem is verholpen.

 Als het probleem is opgelost, kan je de synchronisatie weer inschakelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, dan gaan we het op een andere manier proberen.

 

Schakel de synchronisatie nogmaals uit.

Terwijl je wacht, kan je Chrome opnieuw installeren.

Verwijder Chrome via configuratiescherm - programma's.

Dan het bestandje first run verwijderen in de map C:\Gebruikers\gebruikersnaam\AppData\Local\Google\Chrome\Application
of de map C:\Gebruikers\gebruikersnaam\AppData\Local\Google\Chrome\User Data

 

Ruim ook het register op met CCleaner.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt) 

Installeer het en start CCleaner op. 

Klik in de linkse kolom op Registeren vervolgens op ‘Scan naar problemen”
Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”
Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. 
Kies dan Herstel alle geselecteerde fouten”. 
Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. 
Sluit hierna CCleaner terug af. 

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

 

Daarna kan je Chrome weer installeren en zou je een "propere" versie moeten hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.