Ga naar inhoud

Fujitsu laptop HD naar usb


Fons86

Aanbevolen berichten

gaat het om dezelfde laptop, dan zou die gewoon moeten opstarten met de eigen (mits goed aangesloten) harde schijf.

maar ja, die laptop is niet voor niet gecrashed natuurlijk....

gaat het om het redden van data, dan kan je het goedkoopst een behuizinkje kopen voor een 2,5 sata schijfje, en dan via de usb je data veiligstellen.

 

Het gaat niet om dezelfde laptop, wel ook een HP maar dat zegt wss niet veel :-) ik probeer morgen die ubuntu en anders gewoon die adapter bestellen zoals je zei.

Bedankt voor de info!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had de DVD schijf gebrand om dan te proberen via Ubuntu. Ik steek de HD terug in de laptop en start hem op en raar maar waar start hij goed op... Dus direct externe HD aangesloten en gegevens gekopieerd. Daarna laptop opnieuw proberen opstarten en terug zelfde probleem. Meerdere keren hetzelfde..

 

Geen ubuntu nodig gehad dus maar heb wel de gegevens kunnen afhalen  :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles kunnen recupereren dus en dit zonder kosten ... mooi zo !

 

Als je binnen dit topic geen verdere vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Modereer onderwerp" -> Sluiten ... zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.