Ga naar inhoud

Windows 8.1 naar Windows 10 updates mislukken

hugobetty

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb mij ingeschreven voor de Windows 10 versie. Zelf heb ik de 8.1 versie. Vroeger kon ik zelf windows updates uitvoeren maar sedert een 2-tal weken gebeurd dit automatisch. Nu kijk ik elke dag en steeds heb ik een melding dat er een update was en dan dat die mislukt is (een 10-tal minuten later). Ik heb de Windows 10 nog niet geïnstalleerd. Is dit normaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke Update (KB nummer) mislukt telkens? Of maak er een printscreen van en plaats die in je volgend bericht.

Het is ook heel normaal dat nog niet iedereen de Upgrade naar Windows 10 kan uitvoeren.

Klikken op het  Windows 10 downloaden icoon naast de klok kan bijvoorbeeld onderstaand venster geven,.

Trouwens hoe langer dat je wacht met het uitvoeren van de Upgrade hoe minder kans dat je met problemen opgezadeld wordt.

Een van deze dagen zou er al een eerste services pack uitkomen voor Windows 10, even gezocht en blijkbaar is die er al enkele dagen.

post-9560-0-45965500-1439103368_thumb.jp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, het is "normaal" dat er elke dag een mislukte update bij komt bij iedereen die het lef heeft om nog even te wachten met het upgraden naar Windows 10. (U bent in ieder geval niet de enige die dit meemaakt).

Het zal wel onderdeel zijn van de marketingstrategie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.