Ga naar inhoud

Paginanummering verdwijnt achter de afbeelding

Gast Sjarlie

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben een document aan het maken in word (2007) en op iedere pagina is er een foto gespreid over heel de pagina.

Ik heb nu geprobeerd om de paginanummering in te voegen, maar die verdwijnt achter de afbeelding.

Ik heb al de afbeelding naar achter geplaatst, de paginanummering naar de voorkant geplaatst, maar het lukt maar niet.

(De paginanummering is wel te zien als er geen afbeelding voorstaat)

Is het eigelijk mogelijk om de paginanummering voor de afbeelding te zetten? en zoniet ken je een alternatieve methode (het document is zo'n 80blzen) ?

Vriendelijke groetjes!!

Charlotte

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...
footer dus ;)

Dat is juist het probleem,

de paginanummering staat in voettekst en naar voorgrond plaatsen en de afbeelding naar achter plaatsen helpt niet. Ik was genoodzaakt om de nummering uit de voettekst te halen en manueel te knippen, plakken en nummer wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je het document even doorsturen?

Het document kan ik niet doorsturen. Het is te zwaar, tzijn 86 bladzijden.

Is een printscreen van 2 pagina's goed of een paar gekopieerde pagina's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
Kan je de afbeelding transparant maken?

het enige dat ek kan doen in deze aard is de afbeelding wassen, maar dat komt ze veel te licht uit.

We hebben ook al geprobeerd om de afbeelding in de voetnoot te steken, maar dan is ze hetzelfde op iedere pagina (voor zover het hier gelukt is hé :D).

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.