Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

kape,

Dank voor de opvolging.

Ja ik heb de computer gisteren avond afgesloten van het stroomnet zoals ik dat gewoonlijk doe.

Bij het opstarten vanmorgen heb ik geen enkel probleem meer vastgesteld.

Dus ga ik ervan uit dat alles opgelost is.

in ieder geval hartelijk dank aan clarkie en kape

grt. djdanvan

Geplaatst:

Download delfix.pngDelfix by Xplode naar het bureaublad.

Indien de link naar Delfix niet werkt, probeer het dan met deze link.
De download start automatisch na enkele seconden.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:

• Remove disinfection tools
  • Purge System Restore
  • Reset system settings

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen

Geplaatst:

:hmmmm:

Hallo, PCH

Raar maar waar,

Probleem.

Ik kan terug mijn startscherm NIET openen in Windows 10.

Wie weet er raad met dit probleem?

Windows 10 toch niet dit wat ik ervan dacht te verwachten?

grt. djdanvan

Geplaatst:

PCH,

kape, bedankt voor de opvolging.

Ja computer afgesloten en alles was goed tot ik mijn Outlook opende. de e-mail accounts die waren ingesteld in mijn outlook synchroniseerden blijkbaar zeer moeilijk, duurde zeer lang met monitor enkele keren uit en aan slaan, met als gevolg het probleem "startknop" werkte terug niet meer.

Na verder uitzoeken en het één en ander te hebben geprobeerd heb ik vastgesteld dat Outlook en iCloud geen beste maatjes zijn.

In Outlook heb ik mijn e-mail account van iCloud (iphone) verwijderd zodat deze niet meer hoeven te synchroniseren en alles is nu enkele dagen later, tot nu toe zonder problemen verlopen.

Tot hier mijn bevindingen.

groeten djdanvan

Geplaatst:

PCH,

Dit ter info.

Mijn desktop computer werkt (nu?) uitstekend na het verwijderen van mijn e-mail account van iCloud uit Outlook.

Kon het eerst nie geloven dan maar weer het account in Outlook ingesteld en ja hoor, terug problemen.

Daarna te rade geweest bij Outlook en daar kreeg ik de mededeling Outlook10 of hoger en daar ik nog werkte met de 7 ontstond er daar een probleem.

Dit gezegd zijnde is het e-mail account van icloud voorgoed uit mijn Outlook7 verbannen tot ik eens een nieuwer Outlook aanschaf.

Nu maar verder afwachten hoe Windows 10 zich ontwikkeld?

grt djdanvan

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.