Ga naar inhoud

Verschillende iconen op mijn desktop werken niet meer.‏

Aanbevolen berichten

Eerst heb ik mijn AVG uitgezet daarna het installeren maar ik heb zoals voordien geen HP Solutioncenter op mijn desktop dus kan ik niet scannen enkel printen. Hierbij ook 2 PrtScn van wanneer de installatie aan het gebeuren was, juist voor het einde heb ik 3 X gong gehoord maar er was geen verdere melding of boodschap bij.

Install HP 11-10.bmp

Install HP 11-10 (2).bmp

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 128
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Tijdens de installatie van de update kreeg ik dit in volgorde, de installatie ging verder en was dan zogezegd gtelukt maar ik heb nog altijd geen solution center op mijn desktop en kan ook niet printen.

Als ik iets wil printen opent zich een venster om datgeen op te slaan in Mijn Documenten met File name *xps en Save as type XPS Documen (*xps)

In de PrtScn van gisteren is dit de volledige tekst, is dat niet voor Windows 2000 en niet voor XP?:

Copy files from

C:\WINDOWS\system32\DRVSTORE\hpzius13_D59097D4F0F6E909D494A0D70EC051D59B19C01E\drivers\dot4\Win2000

untitled 12-10.bmp

untitled 12-10 (2).bmp

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 2de link is wel van HP zelf maar daar gaat het om de drivers van een andere printer en die hebben we niet nodig.

De 3de link is onbetrouwbaar omdat het bestand zit ingepakt in een installer en wie weet wat daar nog allemaal bij zit van zaken die je beter niet hebt.

Ik zou dus de eerste link nemen om het bestand te downloaden: .Click Here To Download HPZius12.sys

Sla het zip bestand op en pak het uit naar een lokatie die je makkelijk terugvind.

Installeer dan de printer en als je de melding krijgt zoals in de eerste afbeelding van bericht #111,

klik je op browse en je bladert naar de lokatie waar je het bestand hpzius12.sys hebt uitgepakt.

Klik dan op OK om de installatie verder te zetten.

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.