Ga naar inhoud

Verschillende iconen op mijn desktop werken niet meer.‏


Aanbevolen berichten

Ik heb Chrome verwijdert, CCleaner doen draaien, AVG uitgezet en heb geprobeert mijn printer via IE te installeren maar het lukt ook niet, ongeveer 2 weken geleden kon ik deze printer installeren maar ik had enkel de afdrufunctie dus kon ik documenten afprinten, het solution center ontbrak dus kon ik niet scannen maar nu kan ik niets meer, ik krijg een error voor het einde van de installatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 128
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb terug Chrome gedownload omdat als ik met IE mails opent krijg ik een blanco blad met onderaan de vermelding "Done". Hierbij de verschillende PrtScn van wat er gebeurd bij de installatie van de printer HP Photosmart 5280C.

PrtScn 1.bmp

PrtScn 2.bmp

PrtScn 3.bmp

PrtScn 4.bmp

PrtScn 5.bmp

PrtScn 6.bmp

PrtScn 7.bmp

PrtScn 8.bmp

PrtScn 9.bmp

PrtScn 10.bmp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens om de nieuwste driver voor je videokaart te installeren.

Ga helemaal naar onder op de pagina en klik op I accept the terms in the license agreement om de download te starten.

Na het downloaden dubbelklikken op het bestand winxp_14324.exe om de installatie te starten.

 

Misschien ben je dan verlost van die lege pagina's en witte vlekken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan proberen om alle sporen van vorige installaties te verwijderen.

Probeer NIET de printer te installeren voor ik zeg dat het kan.

 

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
Hewlett-Packard;z
Hewlett-Packard;a
HP;z
HP;a
standardsearch;
autoclean;
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
C:\Documents and Settings\admin\Local Settings\Application Data\Hewlett-Packard;fs
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Hewlett-Packard;fs
C:\Program Files\Common Files\Hewlett-Packard;fs
C:\sj668;fs
C:\WINDOWS\Hewlett-Packard;fs
C:\Documents and Settings\admin\Application Data\HP;fs
C:\Documents and Settings\admin\Application Data\HpUpdate;fs
C:\Documents and Settings\admin\Local Settings\Application Data\HP;fs
C:\Documents and Settings\admin\Local Settings\Application Data\Hewlett-Packard;fs
C:\Documents and Settings\admin\Local Settings\Temp\7zS0711;fs
C:\Documents and Settings\admin\My Documents\HP Downloads;fs
C:\Documents and Settings\admin\My Documents\HP Photo Creations;fs
C:\Documents and Settings\admin\My Documents\1. Jean-Jacques\INFO\hp photosmart;fs
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\HP;fs
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\HP Product Assistant;fs
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\HPSSUPPLY;fs
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Hewlett-Packard;fs
C:\Documents and Settings\All Users\Start Menu\Programs\HP;fs
C:\Documents and Settings\All Users\Start Menu\Programs\Utilitaires HP Scanjet;fs
C:\Program Files\HP;fs
C:\Program Files\Common Files\HP;fs
C:\WINDOWS\system32\DRVSTORE\hpohsla_1F214374B1716048FBFF63827D9E01DBD35928C9;fs
C:\WINDOWS\system32\DRVSTORE\hposcu12_2EE2235FE88C2F49077C4C82E0EC22D7DFE78B19;fs
C:\WINDOWS\system32\DRVSTORE\hpounppsai_6061E964AAB2421A44614FC1062377BE342B60A3;fs
C:\WINDOWS\system32\DRVSTORE\hpzid413_7C8FA7F6FEBB536867B34FE81BC8EC6C86587C95;fs
C:\WINDOWS\system32\DRVSTORE\hpzid413_E439970742D85247D7FCFB66E92BD122B9DBABA2;fs
C:\WINDOWS\system32\DRVSTORE\hpzid413_EDB7F2A88E75FB087761DAE51487BD7790770D1D;fs
C:\WINDOWS\system32\DRVSTORE\hpzid413_F75AD070CF6AC37359152FFE52115AEC89378C94;fs
C:\WINDOWS\system32\DRVSTORE\hpzipa13_DB40AE39DB38AD8D2AF2D8E4340ABA1C191DE2CE;fs
C:\WINDOWS\system32\DRVSTORE\hpzipr13_6A1C3375FD275AA511B50BAC890603A2B7F8ECD2;fs
C:\WINDOWS\system32\DRVSTORE\hpzipr13_82E3C0A38026D42D70EB24AEA446FD0892F81295;fs
C:\WINDOWS\system32\DRVSTORE\hpzipr13_9B62D8E7E43E761D5D4A9F1967C0FC868E8BC390;fs
C:\WINDOWS\system32\DRVSTORE\hpzipr13_A5D24FA244E2D0215460F50B3C53F489CAC0142D;fs
C:\WINDOWS\system32\DRVSTORE\hpzipr13_B906BAE063A25FB164F86B4E131BFFEF6D32A13C;fs
C:\WINDOWS\system32\DRVSTORE\hpzius13_470BE92271E6AAEB28F32C3F9C468A6475A51F20;fs
C:\WINDOWS\system32\DRVSTORE\hpzius13_56E517BAF695B2202545C748BA4B03B410857023;fs
C:\WINDOWS\system32\DRVSTORE\hpzius13_5CAF12EE9054CDD2763A795CFFD92004E172775D;fs
C:\WINDOWS\system32\DRVSTORE\hpzius13_9B9B07948B5298EA9F9D379B539EC8677D74FF6B;fs
C:\WINDOWS\system32\DRVSTORE\hpzius13_D59097D4F0F6E909D494A0D70EC051D59B19C01E;fs
C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\w32x86\hpphotosmart_c5200_sc56c;fs
C:\WINDOWS\twain_32\hpsj_0000;fs
C:\WINDOWS\twain_32\hpsj_0002;fs
C:\Documents and Settings\admin\Application Data\Visan\AppIcons\HP Photo Creations.ico;f
C:\Documents and Settings\admin\desktop\Erreur d'installation HP - XP.hta;f
C:\Documents and Settings\admin\Local Settings\Temp\hposcr21.dat;f
C:\Documents and Settings\admin\Local Settings\Temp\hpzEN5ha.chm;f
C:\Documents and Settings\admin\Local Settings\Temp\hpzmsi01.exe;f
C:\Documents and Settings\admin\Local Settings\Temp\hpzscr01.EXE;f
C:\WINDOWS\HP PrecisionScan Pro.INI;f
C:\WINDOWS\hpfsched.exe;f
C:\WINDOWS\hpoins21.dat;f
C:\WINDOWS\hpoins21.dat.temp;f
C:\WINDOWS\hpomdl21.dat;f
C:\WINDOWS\hpomdl21.dat.temp;f
C:\WINDOWS\hpqEmlSz.INI;f
C:\WINDOWS\inf\Hpbrz.inf;f
C:\WINDOWS\inf\Hpbrz.PNF;f
C:\WINDOWS\inf\hpdigwia.inf;f
C:\WINDOWS\inf\hpdigwia.PNF;f
C:\WINDOWS\inf\hpojscan.inf;f
C:\WINDOWS\inf\hpojscan.PNF;f
C:\WINDOWS\inf\hpscan.inf;f
C:\WINDOWS\inf\hpscan.PNF;f
C:\WINDOWS\Installer\$PatchCache$\Managed\76B33508704CD584B8D536BBE89D8D87\10.1.0\F1370_hpqtax08.exe.85150E60_66D7_4254_A781_F2CBDE88CAF0;f
C:\WINDOWS\Installer\$PatchCache$\Managed\76B33508704CD584B8D536BBE89D8D87\10.1.0\F1371_hpqtap08.dll.85150E60_66D7_4254_A781_F2CBDE88CAF0;f
C:\WINDOWS\Installer\$PatchCache$\Managed\76B33508704CD584B8D536BBE89D8D87\10.1.0\hpqtdb01.dll.85150E60_66D7_4254_A781_F2CBDE88CAF0;f
C:\WINDOWS\Installer\$PatchCache$\Managed\DAED58A8F1C7863488C127CA47BCE219\10.0.0\hpqd.dll.786527F3_CCCE_4F60_B2F4_556A996D1A3A;f
C:\WINDOWS\Installer\$PatchCache$\Managed\DAED58A8F1C7863488C127CA47BCE219\10.0.0\hpqfmt02.dll.489895AB_5276_43AC_9686_3B250EC76E0E;f
C:\WINDOWS\Installer\$PatchCache$\Managed\DAED58A8F1C7863488C127CA47BCE219\10.0.0\hpqiml01.dll.3558E298_C90B_4F03_A4D1_4AFE78A0DFA1;f
C:\WINDOWS\Installer\{11B83AD3-7A46-4C2E-A568-9505981D4C6F}\HPSUShortcut_BB85ED9CAFC943BDB8DC258C3C7DF72E.exe;f
C:\WINDOWS\Prefetch\HPQBHP01.EXE-00C94252.pf;f
C:\WINDOWS\Prefetch\HPZARP01.EXE-287707FC.pf;f
C:\WINDOWS\Prefetch\HPZCDL01.EXE-0CAB64F6.pf;f
C:\WINDOWS\Prefetch\HPZCHK01.EXE-37EF54DE.pf;f
C:\WINDOWS\Prefetch\HPZDUI01.EXE-2B2A9972.pf;f
C:\WINDOWS\Prefetch\HPZFWX01.EXE-337E5973.pf;f
C:\WINDOWS\Prefetch\HPZMSI01.EXE-2C62774A.pf;f
C:\WINDOWS\Prefetch\HPZNOP01.EXE-0377CDFE.pf;f
C:\WINDOWS\Prefetch\HPZOPT01.EXE-22E8777D.pf;f
C:\WINDOWS\Prefetch\HPZPNP01.EXE-23AC210A.pf;f
C:\WINDOWS\Prefetch\HPZPRL01.EXE-311F2B56.pf;f
C:\WINDOWS\Prefetch\HPZPSC01.EXE-128C1526.pf;f
C:\WINDOWS\Prefetch\HPZRCV01.EXE-144A0DAD.pf;f
C:\WINDOWS\Prefetch\HPZREIN01.EXE-04CC0A1F.pf;f
C:\WINDOWS\Prefetch\HPZSETUP.EXE-268E989B.pf;f
C:\WINDOWS\Prefetch\HPZSHL01.EXE-12340190.pf;f
C:\WINDOWS\Prefetch\HPZSTUB.EXE-0AECD640.pf;f
C:\WINDOWS\Prefetch\HPZSTUB.EXE-2D1E7382.pf;f
C:\WINDOWS\Prefetch\HPZSUI01.EXE-321AE769.pf;f
C:\WINDOWS\Prefetch\HPZWRP01.EXE-32A44722.pf;f
C:\WINDOWS\Prefetch\HPZWUP01.EXE-2B23740D.pf;f
C:\WINDOWS\system32\hpbmiapi.dll;f
C:\WINDOWS\system32\hpboid.dll;f
C:\WINDOWS\system32\hpboidps.dll;f
C:\WINDOWS\system32\hpbpro.dll;f
C:\WINDOWS\system32\hpbprops.dll;f
C:\WINDOWS\system32\HPBRZ.VXD;f
C:\WINDOWS\system32\HPBWSDR.DLL;f
C:\WINDOWS\system32\hpgblt.dll;f
C:\WINDOWS\system32\hpgtpusd.dll;f
C:\WINDOWS\system32\hpgtulbl.dll;f
C:\WINDOWS\system32\hplbddrv.dll;f
C:\WINDOWS\system32\HPNVRRes.dll;f
C:\WINDOWS\system32\hpotiop5.dll;f
C:\WINDOWS\system32\hpovst12.dll;f
C:\WINDOWS\system32\hpowiax5.dll;f
C:\WINDOWS\system32\hppldcoi.dll;f
C:\WINDOWS\system32\hpsjvset.dll;f
C:\WINDOWS\system32\hpz3l5ha.dll;f
C:\WINDOWS\system32\HPZidr12.dll;f
C:\WINDOWS\system32\hpzids01.dll;f
C:\WINDOWS\system32\HPZinw12.dll;f
C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.dll;f
C:\WINDOWS\system32\HPZipr12.dll;f
C:\WINDOWS\system32\hpzipt12.dll;f
C:\WINDOWS\system32\hpzisn12.dll;f
C:\WINDOWS\system32\drivers\HPZid412.sy;f
C:\WINDOWS\system32\drivers\HPZipr12.sys;f
C:\WINDOWS\system32\drivers\HPZius12.sys;f
C:\WINDOWS\system32\ReinstallBackups\0008\DriverFiles\HPZid413.cat;f
C:\WINDOWS\system32\ReinstallBackups\0008\DriverFiles\hpzid413.inf;f
C:\WINDOWS\system32\ReinstallBackups\0008\DriverFiles\hpzid413.PNF;f
C:\WINDOWS\system32\ReinstallBackups\0008\DriverFiles\drivers\dot4\Win2000\HPZid412.sys;f
C:\WINDOWS\system32\ReinstallBackups\0009\DriverFiles\HPZius13.cat;f
C:\WINDOWS\system32\ReinstallBackups\0009\DriverFiles\hpzius13.inf;f
C:\WINDOWS\system32\ReinstallBackups\0009\DriverFiles\hpzius13.PNF;f
C:\WINDOWS\system32\ReinstallBackups\0009\DriverFiles\drivers\dot4\Win2000\hppldcoi.dll;f
C:\WINDOWS\system32\ReinstallBackups\0009\DriverFiles\drivers\dot4\Win2000\HPZius12.sys;f
C:\WINDOWS\system32\ReinstallBackups\0011\DriverFiles\HPZipr13.cat;f
C:\WINDOWS\system32\ReinstallBackups\0011\DriverFiles\hpzipr13.inf;f
C:\WINDOWS\system32\ReinstallBackups\0011\DriverFiles\hpzipr13.PNF;f
C:\WINDOWS\system32\ReinstallBackups\0011\DriverFiles\drivers\dot4\Win2000\HPZipr12.sys;f
C:\WINDOWS\twain_32\hpqgnds2;f
C:\WINDOWS\twain_32\hpqgnds2.tmp;f
C:\WINDOWS\twain_32\HPSJ32.ds;f
C:\WINDOWS\twain_32\hptwainres.dll;f
C:\WINDOWS\twain_32\hpsj_0000\hpsj_0000.ds;f
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

 

 

Start CCleaner op. 

Klik in de linkse kolom op Registeren vervolgens op ‘Scan naar problemen”
Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”
Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. 
Kies dan Herstel alle geselecteerde fouten”. 
Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. 
Sluit hierna CCleaner terug af. 

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.