Ga naar inhoud

Verschillende iconen op mijn desktop werken niet meer.‏


Aanbevolen berichten

  • Reacties 128
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ga naar start - printers en faxen.

Kijk of de printer daar vermeld staat en verwijder hem desgevallend.

 

Doe dan een registeropruiming met CCleaner.

Start CCleaner op. 

Klik in de linkse kolom op Registeren vervolgens op ‘Scan naar problemen”
Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”
Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. 
Kies dan Herstel alle geselecteerde fouten”. 
Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. 
Sluit hierna CCleaner terug af.

 

 

Probeer dan de printer opnieuw te installeren met deze driver.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, het werkt niet.

Na het downloaden van de drivers heb ik eerst moeten desinstalleren, in het eerste venster die ik krijg zie ik enkel 2 bolletjes die ik naar keuze moet aanvinken de rest is allemaal onzichtbaar, ik heb dan het bovenste bolletje aangevinkt en verder gedaan, de unistall is gelukt, ik heb CCleaner doen draaien daarna heb ik de pc terug opgestart, ik heb jouw link terug gedownload en ben met het installeren begonnen, op een bepaald ogenblik vraag het programma van de usb kabel te verbinden, dit lukt ook maar daarna krijg ik 2 balken die de verdere installatie tonen en ik blijf steken op +/- 150Kb en 96%, daarna krijg ik de volgende foutmelding "C\DOCUME~1\admin\LOCALS~1\Temp\7zS5C02\hpzsetup.exe"  "\rerun"  "1"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je dit nog eens hebt, druk dan eens op de toets F5 om het scherm te verversen.

Dat helpt in veel gevallen.

 

Als dat niet niet helpt, doe dan het volgende.

 

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
CHRdefaults;
autoclean;
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.