Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nadat het prgramma van Windows 10 is geïnstalleerd, kan ik mijn bureaublad en het beeld niet meer goed krijgen. Allemaal ovale icoontjes en mijn foto's zijn ook "ingedeukt". Bij beeldinstellingen kan ik geen correctie uitvoeren. nvidia is kennelijk geupdated met een foutieve beelinformatie Ik heb een breedbeeld 9x16. Hoe kan ik het beeld in hoogte aanpassen?  Wat is daaraan te doen?

Graag uw gewardeerde antwoord.

Coen

Geplaatst:

Je topic werd verplaatst naar Windows 10, zo blijft het forum overzichtelijk.

 

Nadat het prgramma van Windows 10 is geïnstalleerd

 

Welk programma van Windows 10 heb je precies geïnstalleerd ? ...
 

Geplaatst:

Het stuurprogramma Windows 10 is geïnstalleerd in plaats van Windows 7 SP1, dat heb ik gratis ontvangen van Microsoft. Ik heb verder geen andere programma geïnstalleerd.

Geplaatst:

Je hebt dus een besturingssysteem geïnstalleerd en geen programma zoals je vermeldde. ;)

 

Werk je met een merk-PC / laptop of met een samengestelde PC ? ... indien je met een merk-PC / laptop vermeld mag je het merk en de volledige type-aanduiding posten.

 

Bijkomend aan de antwoorden op deze vragen mag je ook het onderstaande uitvoeren en de gevraagde link (GEEN tekstbestand dus ! ...) hier in je topic posten:

 

Download en installeer Speccy

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren. 

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is. 

525a111b37ea3-Speccy.PNG 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. 
Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". 

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. 

Meer info over deze procedure lees je 
HIER.

 

 

Geplaatst: (aangepast)

~Summary
  Operating System
   Windows 10 Home 32-bit
  CPU
   Intel Core 2 Quad Q8200 @ 2.33GHz 53 °C
   Yorkfield 45nm Technology
  RAM
   4,00GB Dual-Channel DDR2 @ 399MHz (5-5-5-18)
  Motherboard
   ASUSTeK Computer INC. P5KPL-AM SE (Socket 775) 41 °C
  Graphics
   Generic Non-PnP Monitor (1400x1050@64Hz)
   NVIDIA Microsoft Basic Display-adapter (ASUStek Computer Inc)
  Storage
   931GB SAMSUNG HD103UJ ATA Device (SATA) 36 °C
   465GB Western Digital WD Elements 10B8 USB Device (USB (SATA)) 34 °C
  Optical Drives
   No optical disk drives detected
  Audio
   Realtek High Definition Audio
Operating System
 Windows 10 Home 32-bit
 Computer type: Desktop
 Installation Date: 13-8-2015 18:03:39
 Serial Number: *****************************************
  Windows Security Center
   User Account Control (UAC) Enabled
   Notify level 2 - Default
   Firewall Enabled
  Windows Update
   AutoUpdate Download Automatically and Install at Set Scheduled time
   Schedule Frequency Every Day
   Schedule Time
  Windows Defender
   Windows Defender Enabled
  Antivirus
    Kaspersky Internet Security 2011
     Antivirus Enabled
     Company Name Kaspersky Lab
     Product Version 11.0.2.556
    Windows Defender
     Antivirus Enabled
     Virus Signature Database Up to date
  .NET Frameworks installed
   v4.6 Full
   v4.6 Client
   v3.5 SP1
   v3.0 SP2
   v2.0 SP2
  Internet Explorer
   Version 11.0.10240.16384
  PowerShell
   Version 5.0.10240.16384
  Java
    Java Runtime Environment
     Path C:\Program Files\Java\jre1.8.0_31\bin\java.exe
     Version 8.0
     Update 31
     Build 13
  Environment Variables
   USERPROFILE C:\Users\Administrator
   SystemRoot C:\WINDOWS
    User Variables
     path %CommonProgramFiles%\Microsoft Shared\Windows Live
     TEMP C:\Users\Administrator\AppData\Local\Temp
     TMP C:\Users\Administrator\AppData\Local\Temp
    Machine Variables
     ComSpec C:\WINDOWS\system32\cmd.exe
     DFSTRACINGON FALSE
     FP_NO_HOST_CHECK NO
     NUMBER_OF_PROCESSORS 4
     OS Windows_NT
     Path C:\WINDOWS\system32
     C:\WINDOWS
     C:\WINDOWS\System32\Wbem
     C:\WINDOWS\System32\WindowsPowerShell\v1.0\
     PATHEXT .COM;.EXE;.BAT;.CMD;.VBS;.VBE;.JS;.JSE;.WSF;.WSH;.MSC
     PROCESSOR_ARCHITECTURE x86
     PROCESSOR_IDENTIFIER x86 Family 6 Model 23 Stepping 7, GenuineIntel
     PROCESSOR_LEVEL 6
     PROCESSOR_REVISION 1707
     PSModulePath C:\WINDOWS\system32\WindowsPowerShell\v1.0\Modules\
     TEMP C:\WINDOWS\TEMP
     TMP C:\WINDOWS\TEMP
     TRACE_FORMAT_SEARCH_PATH \\NTREL202.ntdev.corp.microsoft.com\4F18C3A5-CA09-4DBD-B6FC-219FDD4C6BE0\TraceFormat
     USERNAME SYSTEM
     windir C:\WINDOWS
  Power Profile
   Active power scheme Mijn aangepast schema 1
   Hibernation Enabled
   Turn Off Monitor after: (On AC Power) 30 min
   Turn Off Hard Disk after: (On AC Power) 90 min
   Suspend after: (On AC Power) Never
   Screen saver Enabled
  Uptime
    Current Session
     Current Time 13-8-2015 22:41:15
     Current Uptime 17.241 sec (0 d, 04 h, 47 m, 21 s)
     Last Boot Time 13-8-2015 17:53:5

aangepast door Asus
Windowskey verwijderd !
Geplaatst:

Zou je bericht #4 nog eens volledig willen lezen, alle vragen willen beantwoorden en de instructies voor het produceren van de link naar het Speccy-logje willen volgen ?

Geplaatst:

Goedendag, ik heb zojuist van mijn PC-leverancier vernomen dat er meer mensen (en de installateur ook) zijn die na de installatie van het stuurprogramma Windows 10 problemen hebben met hun schermdefinitie. Het wachten is op een update van Windows om het scherm te herstellen.

 

Tot zover, bedankt voor uw intentie om mij te helpen. Als er nog een andere oplossing is hoor ik dat graag.

 

Met vriendelijke groet,

Coen 

Geplaatst:

Het was de intentie om op zoek te gaan naar een mogelijke oplossing, maar dan hebben we uiteraard correcte en volledige antwoorden nodig op de vragen / opdrachten ... ;)

Geplaatst:

Aangezien er geen reactie meer komt op dit topic, besluit ik dat het probleem opgelost is en wordt het topic afgesloten ... mocht je het topic willen heropenen, stuur dan eventjes een privébericht naar mij of naar één van de andere teamleden.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.