Ga naar inhoud

[OPGELOST] ingebouwde modems en WLAN??

depcnitwit

Aanbevolen berichten

Dan surf jij naar alle waarschijnlijkheid op de (onbeveiligde) verbinding van je buurman. Die logo's die je tegenkomt van telenet met de telemeter die vol zit, dat betekent dat het internetverkeer van je buurman op is, en dat jullie dus alletwee teruggezet worden in snelheid ;)

Ik raad je sterk aan om toch zelf voor internet te kijken omwat wat je nu doet in principe illegaal is (je mag geen draadloos internet van een ander pakken), en omdat je buurman nu in principe in zijn router alles kan zien wat jij surft (en als hij een package sniffer heeft kan hij zelfs alles wat jij verstuurt tot emails toe gewoon lezen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het feit dat jij draadloos internet hebt van telenet & niet aan telenet betaalt, betekent dat je het van iemand anders moet kunnen opvangen. Welke buurman dat is weet ik ook niet, maar ontvangen van de overkant van de straat is zo heel gek niet hoor, ik kan hier aan 9 draadloze zenders waarvan er zelfs een bij zit die aan de overkant van de straat 3 huizen verder zit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.