Ga naar inhoud

Ethernet controller heeft geen stuurprogramma

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo Dasle, bedankt.

Hier de Afbeelding van de Ethernet controller alsjeblieft.

Ik heb wel een aanvraag over Windows 10 gedaan, en zou het ook graag willen uitvoeren, maar omdat ik met Flight Simulator X en een aantal Add-ons werk wordt het afgeraden door een aantal gebruikers om al over te gaan, en heb ik de Update nog niet durven te maken!

post-6974-0-50425000-1440225109.png

• Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Hallo Dasle, ik heb op al mijn schijven gezocht, maar nergens iets van DAVICOM en Semiconductor gevonden!

Daarna in het register op DAVICOM gezocht, niets gevonden

Daarna in het registor op Semiconductor gezocht, en wel iets gevonden:

post-6974-0-13373400-1440250673_thumb.pn

Geplaatst:

Die je hierboven gevonden hebt is van Realtek en heeft verder weinig met Davicom te zien.

Welke uitbreidingssloten heb je allemaal in gebruik buiten je grafische kaarten, en welke uitbreidingskaarten zitten hierin?

Dus zowel PCIe als PCI?

Geplaatst:

Dasle, ik heb niet lang geleden een Extra ASUS geluidskaart in een slot gestoken, maar kon er geen goede verbinding mee maken, dus werk ik gewoon met Realtek?!

Geplaatst:

Geachte Dasle, naar aanleiding van uw vraag over de uitbreidingskaarten heb ik de ASUS audiokaart verwijderd, en nu is de driehoek ook niet meer aanwezig! Eigenlijk vreemd, maar misschien kun je niet met 2 geluidsystemen  werken?

post-6974-0-61744600-1440360814_thumb.pn

Geplaatst:

Dan lijkt het op een hardware conflict, weet je of de geluidskaart in een andere pc wel wil werken?

Mag ik het juiste type van de geluidskaart weten dan kunnen we eens zoeken of deze kaart vaker dit soort foutmeldingen veroorzaakt.

Geplaatst:

Een zoektocht leverde helaas niets op, of deze geluidskaart heeft een defect of ze is gewoon niet compatible met je moederbord.

Heb je al de mogelijkheid gehad om de geluidskaart in een andere pc te proberen?

Geplaatst:

Hallo Dasle, ik heb eerst even op jouw antwoord gewacht! Ik heb ook niet ergens een computer waar ik het proberen kan..

Om te controleren of de kaart goed of niet goed is:

Stel ik stop de kaart er nog een keer in, mag er dan niet automatisch een driehoek/vraagteken bij Apparaten geplaatst worden?

Nadat ik op 25-6-2014 gebeld had dat ik de geluidskaart niet installeren kon, omdat de installatie-cd niet geschikt was voor Windows 8.1, moest ik van Alternate ergens bij ASUS zoeken om een driver te downloaden?! :blush:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.