Ga naar inhoud

Kan sinds vorige week niet printen vanuit internet met Brother printer


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

 

Sinds vorige week kan ik niet meer printen vanaf een internetpagina. 

Gebruik Chrome en IE, maar in beide gaat het niet. 

( Trouwens gaat het printen ook niet vanuit een bestand..) 

Ik heb de printer al opnieuw geïnstalleerd, maar heeft niet geholpen. 

Als ik vanaf een pagina of vanuit een bestand wil printen gaat het in de wachtrij staan, maar doet verder niets. 

Ik gebruik de printer draadloos. 

Vorige week ben ik hier zelf mee aan het knutselen geweest, en heb de printer op de kabel aangesloten. 

In eerste instantie wilde het toen ook niet printen. Na een herinstallatie deed hij het weer. 

Echter vandaag liet de printer het weer afweten. ( draadloos) 

Ik heb al naar updates gezocht, maar kom daar niet uit. 

Ik heb windows 8.1 .

De printer is een brother DCP-J140W

Kan iemand me hier mee helpen?

Alvast bedankt!

 

Gr, Astrid

Geplaatst:

Ja dat staat het. 

Ik heb er ook maar één staan. Het is trouwens wel een "kopie 1" zie ik nu. 

Maar dit staat er ook als ik wil printen. 

Wrsch door de herinstallatie.

Geplaatst:

Ga naar start-> uitvoeren.

Typ in het vak uitvoeren services.msc en klik op Ok.

In het venster dat je dan krijgt scrol je naar printspooler.

Staat die op automatisch? Indien niet.... dubbelklik op printspooler en in het venster (tabblad algemeen) dat je dan krijgt zet je het opstarttype op automatisch.

Klik op Toepassen en Ok.

Geplaatst:

ga naar menu-item 'printer' in het venstertje 'afdruktaken' ; staat daar wellicht een vinkje bij 'afdrukken onderbreken'?

draadloze printers geven wel vaker problemen omdat de poorttoekenning door de router is gewijzigd, en dan kan de pc de printer niet vinden. je ziet wel vaker dat er dan geen foutmelding verschijnt.

heeft de printer wifi-verbinding, dan is de makkelijkste oplossing (onlangs nog beproefd bij ook een brother): verwijder (beide) brother(s) uit het overzicht printers.

start pc opnieuw, ga terug naar overzicht printers en kies nieuwe printer toevoegen, waarna je laat zoeken naar de betreffende netwerkprinter.

is die gevonden dan wordt die met de juiste adresgegevens in je lijst opgenomen.

Geplaatst:

ga naar menu-item 'printer' in het venstertje 'afdruktaken' ; staat daar wellicht een vinkje bij 'afdrukken onderbreken'?

draadloze printers geven wel vaker problemen omdat de poorttoekenning door de router is gewijzigd, en dan kan de pc de printer niet vinden. je ziet wel vaker dat er dan geen foutmelding verschijnt.

heeft de printer wifi-verbinding, dan is de makkelijkste oplossing (onlangs nog beproefd bij ook een brother): verwijder (beide) brother(s) uit het overzicht printers.

start pc opnieuw, ga terug naar overzicht printers en kies nieuwe printer toevoegen, waarna je laat zoeken naar de betreffende netwerkprinter.

is die gevonden dan wordt die met de juiste adresgegevens in je lijst opgenomen.

Hij doet het weer!!! Superbedankt voor dit advies!!

Heb het uitgevoerd zoals jij beschreef, en hij print weer. 

De oplossing was uiteindelijk zo simpel....dat ik het zelf niet meer bedenken kon. 

Je zit alleen maar aan moeilijke fratsen te denken om de printer weer aan de praat te krijgen. 

Bedankt!! 

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.