Ga naar inhoud

Tegels windows 8.1 werken niet meer

neal

Aanbevolen berichten

hallo,

Ik heb overlaatst geprobeerd om mijn pc eens grondig aan te pakken, ik heb van een forum enkele programma's genomen die mijn computer eens onder handen zou nemen waardoor hij weer terug 'clean' zou worden, nu is er bij het terug heropstarten een probleem gekomen,

nu werkt er geen enkele tegel die verbonden is met mijn microsoft-account( explorer, mail, skynet,...).

heb hier op de site al enkele dingen geprobeerd uit te voeren maar geen enkele lukt.

Ik wou een andere microsoft-ID maken maar ik geraak zelfs niet in het charm-scherm ervan.

Mijn store-tegel werkt .

De probleemoplosser van microsoft zegt dit: zie bestand

Hopelijk kan er iemand mij helpen?

Mvg

Neal

post-32854-0-92500700-1439820097_thumb.p

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

hallo,

Ik heb overlaatst geprobeerd om mijn pc eens grondig aan te pakken, ik heb van een forum enkele programma's genomen die mijn computer eens onder handen zou nemen waardoor hij weer terug 'clean' zou worden, nu is er bij het terug heropstarten een probleem gekomen,

En over welke programma's gaat het dan?

Misschien kan het terug zetten van een back- up ( als je die ooit gemaakt hebt) of een herstelpunt redding brengen.

http://www.pc-helpforum.be/topic/39686-een-herstelpunt-terug-plaatsen-in-windows-8/

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu werkt er geen enkele tegel die verbonden is met mijn microsoft-account( explorer, mail, skynet,...).

Wat versta je onder explorer, Internet Explorer?

Mail, is dat de App Mail of Windows live mail?

Skynet is geen programma.....?

Wat werkt er nog niet via tegel?

Heb je al geprobeerd om die software via een andere weg op te starten als de tegel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat versta je onder explorer, Internet Explorer? Internet explorer

Mail, is dat de App Mail of Windows live mail?  App Mail

Skynet is geen programma.....? Dit moest Skype zijn

Wat werkt er nog niet via tegel? Heb bv een tegel voor Facebook, die klikt open en verdwijnt dan direct weer en je bent op je bureaublad en onderaan krijg je wel je icoon van internet explorer maar niets anders

Heb je al geprobeerd om die software via een andere weg op te starten als de tegel?Volgens het principe van windows 8 zou ik alles kunnen via het tegelscherm maar nu doe dat maar terug zoals vroeger via het bureaublad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al geprobeerd om die software via een andere weg op te starten als de tegel?Volgens het principe van windows 8 zou ik alles kunnen via het tegelscherm maar nu doe dat maar terug zoals vroeger via het bureaublad

Verwijder de niet werkende tegels in het start venster via van start losmaken.

Klik dan met de rechtermuisknop op de software via het bureaublad die je wil toevoegen aan start en kies vastmaken Aan start.

Werken de tegels dan weer wel?

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwijder de niet werkende tegels in het start venster via van start losmaken.

Klik dan met de rechtermuisknop op de software via het bureaublad die je wil toevoegen aan start en kies vastmaken Aan start.

Werken de tegels dan weer wel?

Als ik internet explorer in de lijst ga zoeken en deze vastmaak aan start, daar op klikken dan springt hij ineens naar het bureaublad  terug.

bv. Facebook en Skype kan ik niet aan start vastmaken omdat ik niet in het blad van windows 8 geraak om dat bij deze programma's te doen.

Het mailprogramma is zowiezo een app dus weet niet hoe ik dit anders kan doen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe ziet jouw bureaublad eruit?

Wat zie je als je op de Windows start knop klikt?

Maak er een printscreen van en plaats die afbeeldingen in je volgend bericht.

Hoe je een printscreen moet maken lees je hier, hoe je die afbeeldingen in je volgend bericht moet plaatsen hier.

Voorbeeld hoe het er bij mij uit ziet

post-9560-0-90567100-1440004915_thumb.pn

post-9560-0-16026100-1440004513_thumb.pn

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.