Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,ik heb me vrijdag een laptop aangeschaft.

Een Acer Aspire 6930G en vandaag ben ik al aan't sukkelen.

Ik was gewoon wachtwoorden aan't in brengen, bios wachtwoord enz. stom stom.

Nu wil ik hem terug op starten, en mijn laptop vraagt dat wachtwoord na het schermpje met Aser op.

Mijn wachtwoord waren 4 cijfers, maar het pakt niet en de laptop geeft de code 12491....wat nu.

Naar de winkel, maar die zijn morgen dicht.Wie heeft er hier ooit nog zo'n stommiteit begaan en wie kan mij gerust stellen????

Geplaatst:

Het probleem is opgelost, dank zij een ex-collega (want ik ben op pensioen) die het ergens gelezen had.

Mijn paswoord bestond enkel uit cijfers, en ik heb het paswoord ingevoerd via de cijfer toetsen.

Nu heb ik de cijfers ingevoerd via de bovenste rij toetsen....shift of capslock en dan kan je ook de cijfers gebruiken.

Ge moet het maar weten, want soms werkt het ook als je het paswoord achterste voren invuld.:flute:

Ik dacht al dat mijn laptop voor weken naar het fabriek moest gestuurd worden, wat een opluchting.

Maar nu nog vinden hoe ik dat biopaswoord niet meer hoef te gebruiken?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.