Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb Window 10 pro geinstalleerd op mijn Asus laptop hiervoor  had ik hier Window 8.1 Pro op staan maar had daar steeds vast lopers mee dus hoop nu op verbetering , maar nu zie ik dat ik inmiddels met slechts 2 herstel punten al 70 GB aan ruimte kwijt ben op mijn Schijf C , window old heb ik al hiervan verwijderd , nu is mijn vraag gaat dit goed of is er ergens iets niet goed geinstalleerd of mogelijk verkeer ingesteld ?  of is dit gewoon voor dit besturing systeem , met Window 8.1 had ik gemiddeld zo tussen de 42 GB en 32 GB op de C schijf staan , dan zag ik dat er af en toe door automatisch onderhoud weer ruimte vrij werd gemaakt op de C schijf , ik heb inmiddels ook al een keer de Window 10 installatie overnieuw gedaan maar dit hielp ook niet , dus ik hoop dat iemand mij hier antwoord op kan geven 

bijvoorbaat dank 

aangepast door Niek
  • 2 weken later...
Geplaatst:

ik heb de schijf vuller gevonden het was mijn Kaspersky beveiling bestand daarin  stond 32 GB heb alles verwijderd en toen weer nieuwe problemen omdat ik deze niet kan herinstalleren ben nu met Kaspersky in contact  ( zeer snelle reacties trouwens zeer teverden met deze support ) om dit probleem op te lossen hun melden dat mailwarebyte verwijderd moest worden , dus nu kijken of dit echt gaat lukken 

Geplaatst:

Kaspersky support heeft mij inmiddels zeer snel geholpen om de beveiliging weer te installleren het bleek dat Malwarebyte de installatie blokkeerde , toen deze verwijderd was lukte het wel , dus dat is ook weer opgelost 

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.