Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik kan mijn gmail niet instellen in outlook 2007, heb alles volgens plan doorlopen maar hij geeft steeds aan dat ie mijn inognaam niet herkent (ik weet 100 % zeker dat ww correct is) Heb sinds vandaag update naar windows 10, zou dat er iets mee te maken hebben?

• Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Hoi Knorrie,

welkom op PC-Helpforum.be. :)

Je topic werd verplaatst naar Outlook, zo blijft het forum overzichtelijk.

Via deze link kom je bij de stap-voor-stap handleiding Gmail account invoegen in Outlook 2007.

Geplaatst:

Uit je afbeelding blijkt dat je foutieve gegevens hebt ingevoerd ... neem er terug de handleiding bij en scroll naar de negende afbeelding.

Daar heb jij bij Servergegevens -> Server voor inkomende e-mail imao.gmail.com ingevoerd, dit dient echter imap.gmail.com te zijn.

Geplaatst:

Ja zou kunnen dat ik een keer een typefoutje maakte maar helaas geeft hij dezelfde melding als ik het wel juist invoer/

Ik snap er echt niks meer van, heb alle poorten geprobeerd en 10 x gecontroleerd dat ik nergens een typefoutje maakte

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.