Ga naar inhoud

Onbereikbare bestanden op SD kaart

apophis

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik ben net terug van een reis, en heb heel wat filmpjes gemaakt met m'n gopro. Nu ik deze probeer op mijn pc te zetten, blijkt dat ik een groot deel van mijn filmpjes niet kan kopiëren naar mijn pc. Steeds krijg ik immers dezelfde foutmelding: "Een apparaat dat op het systeem is aangesloten, werkt niet".

Een aantal filmpjes kon ik om een of andere reden wel overzetten, maar dat ging slechts om 7 van de 64gb. De rest zie ik staan via windows verkenner, maar overzetten lukt dus niet. Iemand een suggestie over hoe ik aan deze bestanden aankan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie. Helaas heb ik deze al geprobeerd:

Methode 1: dezelfde foutmelding. Een apparaat dat op het systeem is aangesloten, werkt niet

Methode 2: vraagt om te formatteren

Methode 3: werkt niet

Methode 4: dezelfde foutmelding. Een apparaat dat op het systeem is aangesloten, werkt niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijkomende info: ik heb mijn sd kaart niet op voorhand geformatteerd, en blijkbaar (zo lees ik op het net) had ik dat wel moeten doen. Is er toch nog een manier waarop ik m'n video's kan redden?

Dat is ook nieuw voor me.

Ik had een paar weken geleden een nieuw camera aangeschaft en in de winkel hebben ze de SD-kaart (zonder vooraf te formatteren) in de camera geplaatst, en andere instellingen ingesteld zodat de camera ready to use is.

De SD-kaart was nieuw uit de verpakking gehaald.

Of de video's nog te redden zijn, weet ik niet.

Aangezien dat sommige video's wel over gezet kan worden, zou ik bij de link in mijn vorig bericht klikken op Support om na te vragen.

55d490d86051c-Schermafbeelding_2015-08-1

Of loopt een (echte) fotozaak binnen om te informeren, ze hebben zeker meer ervaring met zulk probleem. Wellicht kunnen ze u verder helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.