Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste medemensen,

 

Ik heb sinds kort een nieuwe pc, nieuw toetsenbord, alles nieuw gekocht.

De bovenste rij leek altijd te werken.

Maar sinds vandaag werkt de bovenste rij met symbolen niet meer.

Als ik de hele rij af ga, krijg ik dit: ²(§)-

m.a.w nummers 1,2,3,4,7,8,9,0 werken gewoon weg niet.

Ik sta hier voor een raadsel.

Alle drivers zijn geupdated, taal en regie zijn correct, toetsenbord ook.

Snap niet wat ik moet doen nu.

Hopelijk snel een oplossing, kan ook geen apenstaartje typen of wat dan ook.

 

Groetjes Jeffrey.

Geplaatst:

Hoi jaffreyluyten,

welkom op PC-Helpforum.be. :)

 

Gezien het feit dat het over een nieuwe PC gaat is het aangewezen dat je zo snel mogelijk contact opneemt met de verkoper / leverancier voor een grondig nazicht / herstelling onder garantie ... maak zeker eerst een back-up al je persoonlijk materiaal.

 

Succes !

Geplaatst:

Hoi jaffreyluyten,

welkom op PC-Helpforum.be. :)

 

Gezien het feit dat het over een nieuwe PC gaat is het aangewezen dat je zo snel mogelijk contact opneemt met de verkoper / leverancier voor een grondig nazicht / herstelling onder garantie ... maak zeker eerst een back-up al je persoonlijk materiaal.

 

Succes !

Beste,

 

Het is wel degelijk het toetsenbord. Aangezien ik zelf de pc in elkaar heb gezet heeft het geen nut om de leverancier te contacteren.

Heb het toetsenbord aangesloten op verschillende laptops en daar is het van hetzelfde liedje.

Is er soms een shortcut dat deze toetsen decactiveert?

Het gaat over een GXT 280 LED luminated van TRUST.

Vindt hier geen problemen over op het internet.

Kan het al zijn dat er vuil in zit? Lijkt me sterk na 3 dagen..

 

Groetjes Jeffrey

Geplaatst:
Kan het al zijn dat er vuil in zit? Lijkt me sterk na 3 dagen..

 

Daar kan vanop afstand uiteraard moeilijk beoordeeld worden, ik ga ervan uit dat jij perfect zou moeten weten wat er gedurende de voorbije 72 uur met je toetsenbord gebeurde.

 

Ook hier geldt hetzelfde advies als in bericht #2: het is aangewezen dat je zo snel mogelijk contact opneemt met de verkoper / leverancier voor een grondig nazicht / herstelling onder garantie.

Geplaatst:

Daar kan vanop afstand uiteraard moeilijk beoordeeld worden, ik ga ervan uit dat jij perfect zou moeten weten wat er gedurende de voorbije 72 uur met je toetsenbord gebeurde.

 

Ook hier geldt hetzelfde advies als in bericht #2: het is aangewezen dat je zo snel mogelijk contact opneemt met de verkoper / leverancier voor een grondig nazicht / herstelling onder garantie.

Beste,

 

Moest ik een verklaring hebben voor dit, zou ik hier geen vragen komen stellen. Heb het toetsenbord ( waar garantie opstond) binnen gedaan en geruild voor een ander.

Het probleem is weg dus het lag wel degelijk aan het toetsenbord of de USB aansluiting. Had trouwens nog veel van deze gevallen gevonden op het net maar niet echt een concrete oplossing. Al bij al is het nu opgelost, toch bedankt voor de moeite.

 

Groetjes Jeffrey

Geplaatst:

Fijn te lezen dat alles weer werkt en je problemen opgelost zijn.

 

Nog veel computerplezier gewenst ! ;)

 

Als je binnen dit topic geen verdere vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Modereer onderwerp" -> Sluiten ... zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.