Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb Windows7 Ultimate met (Windows LiveMail). Met Win.Vista (WindowsMail)kon ik de e-mail achtergrond kleur veranderen en ook geluid in de mail voegen.Waarom kan dat niet meer met Win.7 (Win.LiveMail).

Hoe zit het met Windows.10 kan het daarmee wel ????

Amonra

Geplaatst:

De geïnstalleerde Windows versie heeft op zich niks te maken met het al of niet kunnen veranderen van de achtergrond in een e-mailprogramma of het toevoegen van geluid, wel het gekozen e-mailprogramma.

Dus misschien uitkijken naar een ander e-mailprogramma?

Geplaatst:

Ik heb Windows Mail gehad maar daar traden steeds  problemen op ( dubbele Mappen ect.) dus werd mij aan geraden over te stappen naar WindowsLiveMail die beter zou passen bij mijn Windows 7, echter daar ontbrak de mogelijkheid de achtergrond kleur en geluid toe te voegen. Vandaar mijn vraag .

Geplaatst:

Ja dat snap ik wel maar welke software kan dat ??? WindowsMail kon dat wel maar gaf uiteindelijk allerlei problemen en binnenkort kan ik Windows10 installeren ,kan de Nieuwe Software daarmee samen werken.

Geplaatst:

Zelf gebruik ik Outlook maar als je naar een gratis alternatief wil ik heb er geen enkele gebruikt.... ik denk aan thunderbird bijvoorbeeld.

Leden die zulke software gebruiken en achtergrondkleur kunnen aanpassen mogen altijd hun bevindingen plaatsen.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.