Ga naar inhoud

PC werkt niet

Aanbevolen berichten

Beste, heb gedaan volgens de handleiding. esc bij opstarten, dan f11. zou een scherm met recovery manager moeten zien, maar krijg dit niet. In plaats daarvan gewoon systeemherstel naar tijdstip waar de pc goed werkte. Dat maar gedaan. Resultaat de melding dat deze pc niet automatisch kan hersteld worden.

Draait eigenlijk nog. Mocht ik dat probleem kunnen oplossen van de melding dat de emails niet kunnen gescand worden door codering, zou ik er toch nog kunnen mee werken. Kan je mij hierbij mss mee kunnen helpen als er geen mogelijkheid is in die recovery manager te komen?

Dank

Patric

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat het niet gaat lukken om fabrieksinstellingen te bereiken, dus misschien maken dat de emails kunnen gescand worden.

Ik heb de link in de mededeling gevolgt van avg, nl.avge-mail protection instellen voor het scannen...

wat zijn ijn servers, is dit zoals aangegeven in die handleiding, dus altijd deze? gegeven wordt pop3.mijnemail.com?? wat is dan mijn email?

Daarna configureren naar? En welke zijn dan de poorten? een beetje onduidelijk voor mij, er zijn ook twee e-mail adressen?

Kan je mij helpen?

Of kan ik toch naar fabrieksinstellingen?

Dank u

Patric

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb reeds meerdere malen opgestart met herhaaldelijk f1 toets in te drukken, maar hij blijft gewoon opstarten?. vele malen ook geprobeert

Je moet de toets F11 nemen.

Open AVG en klik rechtsboven op Opties en vervolgens in de lijst op geavanceerde instellingen.

Klik dan op het + teken bij E-Mail bescherming en verder op alle + tekens in de rubriek e-mailbescherming.

Klik dan op de getoonde servers en zet de instellingen zoals op de bijlagen.

post-344-0-82247700-1441442485_thumb.jpg

post-344-0-60681900-1441442498_thumb.jpg

post-344-0-69702500-1441442511_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.