Ga naar inhoud

Registerfout HP Printer?


roelsmaarten

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Mijn vorig onderwerp hierover

http://www.pc-helpforum.be/topic/59583-hp-envy-4504-print-niet/ werd gesloten omdat er hier om een of andere reden weinig respons op kwam en ik mijn onderwerp bijgevolg dubbel geplaatst heb op een ander forum. Omdat ze mij daar niet echt verder konden helpen heb ik het topic daar dichtgegooid.

 

Ik ben wel ietsje wijzer geworden wat betreft mijn probleem.

 

Via Google kwam ik op een forum terecht waar iemand hetzelfde probleem aankaart: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/840903-Printen-vanuit-Office-lukt-niet

 

Per toeval zag ik dat de persoon in kwestie Office als administrator had geopend en dat het toen wel lukte om te printen. Bij mij is dit nu ook het geval.

 

Nu is mijn vraag: kan het zijn dat er iets fout zit in mijn register?

Beveiliging is het ook niet volgens mij, want ik heb het al geprobeerd door mijn Norton uit te schakelen.

 

Ik hoop dat ik hier weer wat wijzer kan worden.

 

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar vind ik hier new driver?

Ik heb het al gevonden.

 

Maar nu staat het volgende in Word. Dit kan toch ook niet de bedoeling zijn? Overigens als ik op printen druk, in normale modus zonder uit te voeren als Administrator staat de wachtrij nog steeds op 0 documenten.

 

Hoe zet ik de instellingen nu terug naar het oude.

 

Deze methode werkt dus totaal niet...

post-3007-0-31332600-1440183760_thumb.jp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt. Ik ben vergeten een herstelpunt te maken, en heb het daardoor manueel teruggezet via dezelfde procedure.

Neen, ik heb de andere drivers nog niet geprobeerd. Maar maakt dat iets uit? De 'driver' die ik dan als nieuw ingesteld heb verschijnt ook in Word. Ik print toch niet met de HP Deskjet 990c printer? Lijkt me nogal logisch dat ik dan niet kan printen. Of zie ik het nu totaal verkeerd.

 

Voorlopig heb ik de instelling teruggezet naar de HP Envy.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet geschoten is altijd mis, dus je mag ook die andere drivers proberen.

 

Biedt dat geen soelaas, dan:

 

Office als administrator had geopend en dat het toen wel lukte om te printen. Bij mij is dit nu ook het geval.

 

Er bestaat een manier om Word altijd als Administrator uit te voeren: klik met rechts op de snelkoppeling en kies in het menu voor Eigenschappen ... navigeer naar het tabblad Compatibiliteit en zit een vinkje bij Dit programma als Administrator uitvoeren.

 

Bevestig deze instelling door eerst op Toepassen en dan op OK te klikken:

 

55d7a4e74ef57-Word_admin_openen.jpg

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.