Ga naar inhoud

Registerfout HP Printer?


roelsmaarten

Aanbevolen berichten

Niet noodzakelijk ... er zijn immers enorm veel gelijkaardige problemen terug te vinden, dus ik hou het eerder op een door HP nog niet opgelost probleem met de drivers.

 

Twijfel je aan het feit of dit nu al dan niet aan je laptop ligt dan kan je dit op een vrij snelle manier troubleshooten: maak een image - en bijhorend opstartmedium - van je volledige harde schijf aangevuld met de nodige back-ups van al je persoonlijk materiaal ... zet nadien de laptop terug naar zijn fabrieksinstellingen, installeer alle updates en installeer de driver die HP voor je printer meeleverde: werkt de printer dan normaal, dan was er inderdaad wat loos met je huidig besturingssysteem ... werkt de printer dan nog niet normaal dan schort er duidelijk wat aan het huwelijk tussen Windows 8.1 en de HP driver.

 

De aangemaakte image stelt je in de mogelijkheid om terug te keren naar je huidige installatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net de test gedaan met de andere drivers, en geen van deze werkt.

Met fabrieksherstel wacht ik eerlijk gezegd zolang mogelijk.

 

Is er overigens een manier om een volledig overzicht te krijgen van het register, en te controleren of daar specifieke instellingen verkeerd staan?

aangepast door roelsmaarten
Link naar reactie
Delen op andere sites

Door met die images te werken kan je steeds weer terug naar je huidige systeem / situatie, dus ook als je nadien een fabrieksherstel hebt uitgevoerd.

 

Neen, daar is geen universele tool voor ... er bestaan wel tools die ook het register opruimen maar die checken geen specifieke instellingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.