Ga naar inhoud

wifi USB adapter

eliendevijver

Aanbevolen berichten

Hallo,

Een 2 tal weken geleden zijn wij verhuisd. Nu zijn we tot de conclussie gekomen dat er vergeten is om internet te voorzien in de ruimte waar de vaste PC staat.

Hebben jullie ervaringen met een wifi USB adapter die we dan in de pc kunnen steken en zo internet krijgen? Zoja, welke kan je dan aanraden? Ik doe de boekhouding op die pc, waar internetverbinding nodig is, dus het mag zeker niet zo zijn dat het signaal zo zwak is dat hij om de 5 minuten wegvalt.

Of zeggen jullie toch eerder van nog een kabel te leggen tot in die ruimte? (das dan weer met boren en schiven, dus als er een andere oplossing is, hoor ik het graag! )

Of hebben jullie nog andere oplossingen?

Dank je wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De beste en stabielste verbinding is een bekabelde verbinding.

Degelijk, betaalbaar en zeer efficiënt zijn de Wi-Fi adapters van Alfa Network ... er zit o.a. ook een zuignap bij om de antenne op te stellen aan een raam: de plaatsing van de antenne en de PC speelt duidelijk een grote rol.

Hier vond ik een gloednieuwe Alfa AWUS036NH voor net geen €25. Ik heb zelf ook zo eentje en ben daar zeer tevreden van ... in dit topic vind je er nog wat info over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.