Ga naar inhoud

best Buy Guide april

Aanbevolen berichten

Oude brol van dvd-brander weer insteken als je een pc koopt van 2850 euro.

Sata dvd-brander insteken.

Ja ok dat is misschien wel waar, maar soms kan het van pas komen.

Ik ben het er met je mee eens dat je een beetje toekomst gericht moet kijken.

MAAR door dat alleen met je ram en SSD/hardeschijf te doen, de rest is dan al snel veel ouder.

Ik wil maar zeggen dat alleen investeren in de toekomst soms niet goed is. En ik betwijfel het of je pc van 6 jaar oud nog steeds tegen die van nu opkan.

Ik heb nu een Q6600 en natuurlijk 4GB, omdat het niks kost. Mijn processor gaat eerder te traag zijn, dan dat ik te weinig ram heb. Zeker omdat ik nog 2 sloten over heb. Als het dan echt té weinig word steek ik er nog eens 4GB in, kost rond de 40 euro. Maar als je nu direct 8GB DDR3 of zelfs 12GB in het geval van Core i7 dat scheelt toch wel een pak. Kan je beter nu met die 6GB doorgaan, en later gewoon bijsteken als het nodig is. En de rest investeren in een snellere processor, of grafische kaart.

Een SSD kost voor de meeste mensen echt veel te veel, wat ben je nu nog met 60GB of met 120GB. Dat is echt weinig voor Vista + games en wat programma's.

190 euro voor een Vertex van 60GB, steek er twee in RAID0 en je hebt 380 euro uitgegeven aan opslag. Overdreven niet?

Er zijn uiteraard wel goedkopere SSD's maar daarin je geld insteken is nutteloos.

Kijk hier maar eens naar, Velociraptors doen het ook helemaal niet slecht.Kosten 134 euro en dan heb je wel 150GB. En die komen ook aardig in de buurt.

SSD's is nu alleen voor Tweakers/mensen die een stille pc willen/freaks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.