Ga naar inhoud

netwerk/pc(s) sturen gegevens uit naar server en veroorzaken crash


Aanbevolen berichten

goede middag pc help mij,

 

wij hebben een pc(s) of netwerk probleem hier, de pc stuurt een soort van DDOS aanval richting onze server in amerika uit. wij hebben een ping lopen en om de 10 a 15 min gaat de server offline ENKEL voor ons IP-Adress. een andere ip werkt het gewoon wel op. waar kan dit probleem vandaan komen? de website is dan gemiddeld 10 a 15 min offline voor ons ip.

 

mvg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist deze mail ontvangen van onze provider. echter all onze devices hebben t correct password en of staan volledig uit.

 

 

 

Hello,

Well, something on your side is trying again to access info@ account :

2015-08-25 07:35:46 dovecot_login authenticator failed for ip-83-134-87-48.dsl.scarlet.be (localhost) [83.134.87.48]:49953: 535 Incorrect authentication data (set_id=info@....com)
2015-08-25 07:35:53 dovecot_login authenticator failed for ip-83-134-87-48.dsl.scarlet.be (localhost) [83.134.87.48]:49956: 535 Incorrect authentication data (set_id=info@....com)
2015-08-25 07:36:00 dovecot_login authenticator failed for ip-83-134-87-48.dsl.scarlet.be (localhost) [83.134.87.48]:49959: 535 Incorrect authentication data (set_id=info@....com)

Unfortunately there is nothing else we can do about it. There is something on your computer, phone or table that is using wrong information.

Thank you for your cooperation and understanding.

Catalin S
A Small Orange Technical Support

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
{CC1A175A-E45B-41ED-A30C-C9B1D7A0C02F};c
C:\Windows\4FC9DA9DF608454E8191D7EFFDCC5726.TMP;fs
chromelook;
firefoxlook;
emptyfolderscheck;delete
startupall;
filesrcm;
  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
     
  • Do a Deep Scan
  • Installed Programs
  • Reset Chrome
  • Auto Clean
     
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
{CC1A175A-E45B-41ED-A30C-C9B1D7A0C02F};c
C:\Windows\4FC9DA9DF608454E8191D7EFFDCC5726.TMP;fs
chromelook;
firefoxlook;
emptyfolderscheck;delete
startupall;
filesrcm;
  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.

     

  • Do a Deep Scan
  • Installed Programs
  • Reset Chrome
  • Auto Clean

     

  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

 

Bedankt voor uw reactie.. was vergeten te melden dat we het probleem gevonden hadden de stooring werd veroorzaakt door een NAS Server die berichten probeerde uit te sturen richting de mail server met een foutief password. hierdoor werden we telkens geblokeerd. dit probleem is inmiddels opgeheven! merci alvast :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.