Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gisteren maakte ik een promo filmpje in Windows live movie maker.
Dit is prima verlopen, maar nu wil ik dit filmpje doormailen met als resultaat dat de ontvangers dit filmpje niet kunnen bekijken.
In welk programma zou dit wel kunnen? Ik probeerde al met windows media player maar zonder resultaat.

Geplaatst:

@driesten:

Toen je de film af had naar welk formaat 'publiceerde' je de film; *.wmv of *.avi?

Eggy,

Het staat opgeslagen als wlmp.

Wou eens proberen om te zetten naar wmv of avi, maar dat lukt me niet.

Misschien kan jij me daarbij helpen?

Alvast bedankt

Geplaatst:

Wlmp is de extentie van een project van Windows Movie Maker. De bestanden die je gebruikte om de film samen te stellen staan op jouw pc. Windows Movie Maker gebruikt deze bestanden vanaf de plaats waar jij ze opsloeg, dus zonder deze bestanden te verplaatsen. Wlmp is als het ware een 'werkbestand'.

Na het afwerken van je project moet je de film 'publiceren' d.w.z. converteren naar een videobestand.

Toen ik Windows Movie Maker nog gebruikte kon je maar converteren (publiceren) naar *.wmv of *.avi.

Ik weet niet of dit nog zo is, ik zoek het even op.

Geplaatst:

Wlmp is de extentie van een project van Windows Movie Maker. De bestanden die je gebruikte om de film samen te stellen staan op jouw pc. Windows Movie Maker gebruikt deze bestanden vanaf de plaats waar jij ze opsloeg, dus zonder deze bestanden te verplaatsen. Wlmp is als het ware een 'werkbestand'.

Na het afwerken van je project moet je de film 'publiceren' d.w.z. converteren naar een videobestand.

Toen ik Windows Movie Maker nog gebruikte kon je maar converteren (publiceren) naar *.wmv of *.avi.

Ik weet niet of dit nog zo is, ik zoek het even op.

Het is gelukt, ik heb de film gepubliceerd en staat nu in wmv.

Nu lukt het echter nog niet om te versturen doordat het bestand te groot is.

Hoe kan dit opgelost worden of is dit niet mogelijk?

Geplaatst:

Als het filmbestand kleiner is dan 2 GB kan je het overmaken via WeTransfer.
Die dienst is gratis tot 2 GB. Je vult je email adres in, het email adres van de ontvanger en je geeft het bestand in. (skip eerst het aanbod voor WETransfer plus)
Dan wordt het filmbestand ge-upload naar WeTransfer.
De ontvanger krijgt een email met link naar het bestand. Als hij/zij hierop klikt kan hij/zij het filmbestand downloaden naar zijn/haar computer.

Als het bestand groter is dan 2 GB kan je nog Winzip of Winrar gebruiken om het 'in te pakken' in verschillende delen. Die delen (< dan 2 GB) kan je dan telkens afzonderlijk verzenden tot de bestemmeling ze allemaal heeft en ze kan uitpakken.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.