Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wanneer ik klik rechts bovenaan het scherm  ( ik heb geen touchscreen )  , kan ik in " pc-instelingen wijzigen "     kiezen voor updates , dan aanvinken wat ik wil  en wordt normaal geupdated.

bepaalde updates worden weergegeven als ok, andere als mislukt.... 

Geplaatst:

Ze willen ons windows 10 echt wel heel graag door de strot duwen  precies...... :xd:

ook weer niet waar want er zijn weinig mensen die ermee zitten. (maar je zette er natuurlijk wel een :xd: bij )

ps: je kan het omzeilen door die gewoon binnen te halen en hem te laten staan (of te verwijderen) - 'k denk dat je er dan ook vanaf bent. Maar 'k weet natuurlijk niet hoeveel bandbreedte je hebt en wat je downloadmogelijkheden/ -beperkingen zijn

Geplaatst:

Dit nog gevonden en dit zou werken:

(ps: vooraf: maak een herstelpunt aan of maak een kloon (backup, image, of hoe je het ding ook noemt ...) van je systeem vooraleer je deze registeraanpassing doet:

(Bron: link (<klik!)

Komt hierop neer:

If you just want to disable the GWX (Get Windows X) app, and keep the update installed, use the Registry Editor (Regedit) to create the following registry key and value. Or, copy and paste the following code into a text file with .reg extension, and then execute it.
code:

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\Gwx]"DisableGwx"=dword:00000001
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.