Ga naar inhoud

Draadloos of laptop via draad verbonden

Have0

Aanbevolen berichten

Goede avond,

ik heb de volgende vraag.

Ik kan mijn laptop draadloos gebruiken, maar omdat de router dichtbij staat ook via een draad aan de router. Als ik dit laatste doe kan ik dan meer snelheid verwachten als ik bijv. t.v. kijk via internet minder haperingen ? Of heeft een vaste draad t.o.v. draadloos weinig snelheidsverschil ?

Als ik kijk bij verbindingen moet ik natuurlijk dezelfde router kiezen maar moet ik dan nog iets aanklikken omdat hij via draad verbonden is  ? Ik zag LAN verbinding maar dit is iets anders ?

Alvast bedankt voor uw reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Asus,

ik was een aantal dagen afwezig. Probleem is als ik de internetkabel in modem en laptop doe ik niet een ander tekentje zie. Volgens mij ben ik toch ondanks deze kabel draadloos aan het internetten. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik toch via internetkabel, dus niet draadloos internet op mijn laptop ? Ik hoop dat daardoor ik beter internet t.v. op mijn tv via laptop kan kijken.

Alvast bedankt voor uw reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Asus, bedankt voor uw hulp. Het is gelukt zoals u schreef. Eerst internetverbinding uitschakelen en daarna met kabel. De downloadsnelheid is omhoog gegaan. De tv beelden via draad of draadloos via laptop zijn ongeveer net zo scherp.

Superbedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.