Ga naar inhoud

Na malwarescan krijg ik meldingen 'ongeldige installatiekopie'


Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Ik heb de disc gebrand en de scan uitgevoerd maar de logjes kan ik nadien niet terugvinden.

 

De eerste keer heb ik ze in mijn documenten opgeslagen en niet teruggevonden. Nadien heb ik heel de scan opnieuw uitgevoerd en de report op mijn desktop gezet, eveneens geen succes.

 

Heb je een idee waar ik ze kan terugvinden, de zoekfunctie op mijn pc levert ook niets op.

 

Wel heb ik gemerkt dat alle foutmeldingen die zich toonden voor ik me aanmeldde zich nu niet meer voordoen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Heb je deze stap uitgevoerd na het scannen:

"Om het log op te slaan klik op Save, navigeer naar de gewenste locatie waar men het bestand wil opslaan."

 

Download 51a46ae42d560-malwarebytes_anti_malware.MalwareBytes Anti-Malware bij voorkeur naar het bureaublad.
 

  • Dubbelklik op mbam-setup-2.1.exe om de installatie van Malwarebytes Anti-Malware te starten.
  • Volg de verdere aanwijzingen.
  • Klik vervolgens op de knop Scan nu om een bedreigingsscan uit te voeren. Er zal nu gecontroleerd worden op beschikbare updates.
  • De scan wordt nu automatisch gestart, gebruik de computer bij voorkeur niet tijdens de scan.

Na het scannen:
Als er bedreigingen zijn gevonden:


  • Klik op "Verwijder geselecteerde" en daarna op "Voltooien".
  • Er kan gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten. Doe dat dan en start daarna opnieuw MBAM.

Klik in Malwarebytes op "Historie > Programmalogboeken".
Klik op het recenste "Scanlogboek".
Klik op Exporteer en kies Tekstbestand (*.txt).
5557b93ba94ab-Malwarebytes_Exporteer_Sca
Vul een bestandsnaam in en bewaar het op je bureaublad zodat je het makkelijk terugvindt.
Post het logbestand als bijlage in je volgend bericht.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.