Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bij mij staat dat bij het onderste ertussen. Dus bij geluiden: (dubbele punt) (Dus waar bij jou nu gotmail.wav staat.)

Daar staat ook alarm1, 2, 3 .... en ring1, 2, 3 enz... tussen en ook 'kennisgeving'.

Maar eerder op dat week stond dat daar niet, want ik had die oplossing al uitgeprobeerd. Ik heb het net maar gezien toen ik het nog eens probeerde. 

Geen idee of het er iets mee te maken heeft of niet dat het nu wel werkt. En ik durf het geluid nu niet meer aanpassen, want stel je voor dat het terug niet meer werkt ;)

Raar, bij mij staat het er dus niet bij - nu ja, 'k kan er mee leven :)

Zo zie je maar weer dat de ene win 10 de andere weer niet is...

post-9560-0-34288700-1440695555_thumb.pn

Geplaatst:

'k snap het al: bij mij stond hij op Windows Standaard (aangepast)

Hem naar windows standaard gezet en nu krijg ik al die mogelijkheden wèl (daarstraks nauwelijks de helft van die in je onderste venster staan.

Zelfde instellingen gebruikt, mezelf een mail gestuurd, (ja: gereboot :) ) maar het mag blijkbaar niet baten.

Nu, Clarkie, laat maar rusten: ik kan ermee leven, met dat ontbrekend geluid en de TS is geholpen, dus is het doel bereikt.

Dank iig voor je meedenken!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.