Ga naar inhoud

W10 vensters naast elkaar weergeven

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

ik heb een 4K monitor met een resolutie van 3840x2160. Als ik bijvoorbeeld 2 internetvensters open heb staan en ik klik onderaan in de taalbalk op "vensters naast elkaar weergven", dan is dit nooit mooi verdeeld over heel mijn scherm. Dit is altijd bizar onder elkaar of op 2/3de van mijn scherm. Trapsgewijs en gestapeld doet hij wel goed maar naast elkaar niet.

Dit heb ik sinds ik windows 10 heb, daarvoor ging het altijd heel goed met windows7. 

Iemand een idee?

Geplaatst:

@iEscape

daar heb ik zeker wat aan gehad! Nu kan ik toch al fatsoenlijk surfen op het net.

Nog wel één probleem is dat ik graag 12 pokertafels ineens mooi verdeeld op mijn scherm krijg. Zijn er tools waar ik dit misschien mee kan doen?

Geplaatst:

@ jee,

daar heb ik zeker wat aan gehad! Nu kan ik toch al fatsoenlijk surfen op het net.

Dat is goed om te horen   :top: 

Nog wel één probleem is dat ik graag 12 pokertafels ineens mooi verdeeld op mijn scherm krijg. Zijn er tools waar ik dit misschien mee kan doen?

Ik zou het niet weten.

Sorry, ik gebruik zelf géén Windows 10 en poker niet.

hier een gedateerd topic over multi-tabling bij een poker community.

Probeer op het forum uw vraag te stellen.

Misschien door te snuffelen op het forum vindt u topic(s) met een gelijke vraag.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.