Ga naar inhoud

Internet op vista

Karim

Aanbevolen berichten

hallo,

Mijn zus heeft een notebook met vista erop. Maar ze kan maar niet op internet met het ingebouwde kaartje die er inzit. Hij kan wel op internet maar niet op onze router. De desbetreffende laptop is een Acer Extensa 5220-3A1G80Mi. Als ik er een draadlooskaartje instop dan vindt hij onze router en als ik connectie wil maken geeft hij een probleem. Wat moet ik doen?

Karim

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

Mijn zus heeft een notebook met vista erop. Maar ze kan maar niet op internet met het ingebouwde kaartje die er inzit. Hij kan wel op internet maar niet op onze router. De desbetreffende laptop is een Acer Extensa 5220-3A1G80Mi. Als ik er een draadloos kaartje instop dan vindt hij onze router en als ik connectie wil maken geeft hij een probleem. Wat moet ik doen?

Karim

Welke foutmelding geeft hij dan?

Staat op de router soms de filter op MAC-adres geactiveerd en het MAC-adres van de laptop staat niet in de lijst?

Welk IP-adres krijg je als je je eigen router wil gebruiken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.