Ga naar inhoud

Kan avira niet opnieuw installeren, mbam start niet


Aanbevolen berichten

Hallo Kweezie,

 

Ik heb gisteren Panda free antivirus geïnstalleerd en deze werkt nu toch al 2 dagen prima op mijn PC.

Bedankt voor de tips, tijd en moeite om mbam terug te laten werken en mee te zoeken achter een compatibele antivirus voor mijn PC :five:  :thank you-bor: 

Ik weet niet of je verder nog tips hebt, laat daarom het topic nog even open  ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 77
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

We gaan nog even een laatste controle doen om te zien of er nog restjes van de andere virusscanners moeten verwijderd worden.

 

 

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
Avira;z
Avira;a
Avast;z
avast;a
avg;z
avg;a
standardsearch;
autoclean;
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voordien lukte het in normale modus (zoek.exe gebruiken), nu kreeg ik de melding : "Kan geen toegang tot het opgegeven apparaat, pad of bestand krijgen. Mogelijk hebt u geen toegangsmachtigingen voor het item".

Daarom startte ik het in veilige modus ; daar kan ik inloggen via administrator en start zoek.exe wel.

 

Ik snap het niet ; heb die vorige scans allemaal uitgevoerd in normale modus zonder probleem. Plots krijg ik dan dit bericht.

Hoe kan ik eventueel als administrator inloggen in normale modus? Ik heb enkel een "vakje" om in te loggen als administrator in de veilige modus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat begrijp ik Kweezie ;)

Het probleem is dat ik in normale modus enkel kan inloggen onder een andere gebruiker zonder administratorrechten.

Hoe kan ik deze gebruiker administratorrechten geven of inloggen als administrator zonder dat dit "vakje" aanwezig is in normale modus? In veilige modus staat er dus ook een vakje "administrator" maar in normale modus niet...

 

Voordien (bij de vorige post in mijn topic) lukte het dus wel om zoek.exe te starten door in te loggen onder de naam van die gebruiker in normale modus.

aangepast door supernikje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens wat het geeft als je de huidige versie van zoek.exe verwijderd en een nieuwe versie download.

 

 

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

 

Download Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
Avira;z
Avira;a
Avast;z
avast;a
avg;z
avg;a
standardsearch;
autoclean;
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.