Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb windows 10 geinstalleerd en nu krijg ik geen geluid via de speakers en ook niet als ik een koptelefoon aansluit.

heb gezien dat er al ooit een onderwerp over is gestart maar het wil me niet lukken via het oude onderwerp.

heeft er iemand misschien een idee hoe ik dit probleem kan verhelpen?

alvast bedankt.

Geplaatst:

Nee helaas niet. weet niet of je iets aan deze informatie hebt. als ik mijn laptop via een hdmi kabel verbind met de tv doet het geluid het wel. (via de tv dan natuurlijk)

Geplaatst:
Trek de koppeling tussen de pc en de boxen uit en steek deze gewoon opnieuw in, dan krijg je een pop up voor de instellingen.

Het kan zijn dat je naar het configuratiescherm moet gaan (daar rechtsboven zoeken naar "geluid") en daar de juiste uitvoer nog als standaard uitvoer moet selecteren. (Degene waar je het groene balke je op en af ziet gaan)

Geplaatst:

de speakers staan als standaard.

als ik iets afspeel gaat het groene balkje wel op en neer maar er komt geen geluid uit de speakers. wel komt er geluid uit mijn koptelefoon als ik die aansluit en dat was eerst niet.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.