Ga naar inhoud

geen geluid na installatie windows 10

DeBosch

Aanbevolen berichten

Op de afbeelding in bericht 7 is duidelijk te zien op het tabblad afspelen dat er volgens jouw niet was de speakers van de laptop als standaard staan ook heb je vermeld dat de balkjes groen kleuren bij het afspelen van geluid. Dus dat is al allemaal goed.

Zorg dat je tijdens het afspelen van het geluid via de speakers van de laptop geen hoofdtelefoon aansluit.

Klik dan eens op het geluidsicoon naast de klok rechts onder je scherm, staat het geluid in die mixer aan? Is er een knop aanwezig op je laptop om het geluid aan of uit te zetten en staat die correct?

Link naar reactie
Delen op andere sites

alles lijkt te werken zoals het hoort. de laptop zegt ook dat het gewoon afgespeeld word met geluid maar er komt geen geluid uit mijn speakers. de koptelefoon ingang lijkt ook niet 100% te werken als ik mijn koptelefoon daar in aansluit werkt maar 1 kant. misschien ligt het niet aan de software.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zorg dat je tijdens het afspelen van het geluid via de speakers van de laptop geen hoofdtelefoon aansluit.

Klik dan eens op het geluidsicoon naast de klok rechts onder je scherm, staat het geluid in die mixer aan? Is er een knop aanwezig op je laptop om het geluid aan of uit te zetten en staat die correct?

Op bovenstaande kwam geen antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.