Ga naar inhoud

laptop voor autocad

geetn

Aanbevolen berichten

• Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Momenteel zijn er relatief weinig laptops te vinden, omdat de volgende generatie van Intel processoren voor de deur staat en winkels plaats aan het maken zijn voor deze nieuwe reeks toestellen. Deze zouden al vanaf midden oktober leverbaar moeten worden, misschien is het wel de moeite waard om nog even af te wachten? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Na wat problemen te hebben gehad met de aankoop van deze computer vind ik deze computer niet meer met een azerty toetsenbord.

De laptop die in bericht #4 werd aanbevolen is nog altijd beschikbaar en op voorraad, niet ?

Momenteel zijn er relatief weinig laptops te vinden

Da's er eentje uit de categorie "verfijnde humor", zeker als je beseft dat de PC-verkoop met net geen 20% gedaald is en in elke winkel de rekken uitpuilen van het aanbod.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de antwoorden, de laptops zijn inderdaad nog te verkrijgen maar deze kosten meer dan 1000€. dit vind ik toch zeer veel geld voor een computer. Zou je soms weten of het nog een maand zou duren of maar een week meer, ik begin de computer dringend nodig te hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.