Ga naar inhoud

laptop voor autocad

geetn

Aanbevolen berichten

• Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ondertussen heeft Acer ook haar Aspire V-serie vernieuwd met de nieuwe Skylake processoren. Dit 17 inch model is stevig uitgerust met een i5 Skylake processor, 8 GB RAM-geheugen en een vrij snelle GTX 950M videokaart. 1TB opslag en een cache-SSD van 8 gigabyte. De processor in dit systeem is vrij krachtig, maar jammer genoeg zijn er nog geen vergelijkbare (Belgische) modellen in het 15,6 inch segment. 

aangepast door superjona
Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de computer, maar ik begin nu te twijfelen tussen een 15 en een 17 inch. Wat denken jullie dat ik het best zou nemen.

Ik vind een 17 inch gemakkelijker omdat ik dan meer op mijn blad kan zetten maar 15 is gemakkelijker mee te nemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

acer vind ik niet direct onbetrouwbaar, ik heb al 6 jaar een acer en hij werkt nog stees ( wel al een heel stuk trager maar harde schijf staat bijna vol) 

Als je een 17inch neemt, kan je dan een beter krijgen? het is niet dat ik de computer veel meeneem, dus ik ben wel aan het twijfelen om een 17inch te nemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je hem vaak meesleurt, is 17' wel een merkbaar verschil over 15,6 inch. Mijn inziens blijft het doenbaar, maar het compacte formaat van de 15,6 inch toestellen is toch wat gemakkelijker. Er is momenteel zeker meer keuze in het 17 inch segment. Voor geringe verplaatsingen is 17 inch zeker haalbaar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.