Ga naar inhoud

Teamviewer


giljom

Aanbevolen berichten

ik heb op Mac en iPhone en iPad de teamviewer geïnstalleerd en ik kan daar op ander computers mee overnemen, tot zover ben ik mee, dus ik heb een standaard account aangemaakt, maar wat ik niet begrijp, ik wil mijn eigen Mac overnemen, maar ik weet niet welke account of ID ik moet gebruiken, mijn eigen ID of een ander aanmaken.

Als ik teamviewer open , dan krijg ik links mijn ID nr en paswoord, en onder staan contacten en computer, moet ik daar misschien wat invullen, ik weet het niet , graag uw hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Giljom,

 

Even voor mijn eigen duidelijkheid, wil je vanaf je eigen computer met Teamviewer de computer overnemen? Dat is namelijk niet mogelijk. Alleen vanaf een ander device kun je je computer overnemen. Daarvoor vul je op het device waar vanaf je je computer wilt overnemen het ID en password in welke in het linker venster staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.