Ga naar inhoud

Telenet Wi-Free repeater


bassie666

Aanbevolen berichten

Allen,

 

op mijn kot was ik van plan om internet te nemen via de Telenet Wi-Free of wel via Homespot. Nu is de ontvangst net niet voldoende om om aan mijn bureau op het internet te gaan. Aan de andere kant van mijn kot lukt het wel, de bureau verplaatsten is geen optie. Kan ik met een repeater Telenet Homespot of Wi-Free doorverbinden naar mijn notebook? Ben momenteel in het bezit van de Wifi Range Extender N300 van Sitecom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zal helaas niet lukken. Je kan een range extender enkel gebruiken bij een privénetwerk, de bekende Telenet Homespots kan je hiermee niet versterken. Of het met een repeater (een apparaatje dat Wi-Fi signalen oppikt en versterkt met enig snelheidsverlies) zou lukken weet ik niet 100% zeker, maar ik vermoed dat ook dat niet zal lukken. 

 

De enige die hierover uitsluitsel kan geven is Telenet zelf. Je zou het kunnen vragen in een Twitterberichtje naar hun supportafdeling, meestal heb je redelijk snel antwoord. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.