Ga naar inhoud

Nieuwe school/game laptop

Blast100

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Voor mijn studie ben ik op zoek naar laptop, ik heb er wel wat verstand van en heb al wat rondgezocht. Ik moet op mijn studie cad 3d tekenen en wil er adobe after effects op gaan gebruiken (renderen)

Een laptop daarvoor kost vaak rond de 700-800 euro. Ik dacht, als ik er nou eens 100-200 bij doe heb ik meteen een laptop die ook games aankan.

Hier het lijstje:

Waarvoor heb je een laptop nodig? - voor mijn studie en een 2e game pc.

Wat is mijn budget? - ongeveer 1000 euro.

Heb ik een voorkeur voor bepaalde merken? - nee, maar heb een goede prijs/kwaliteit gezien bij lenovo

Heb ik al die nieuwe functies nodig? - niet perse, maar een usb 3.0 is wel handig ;)

Welke schermgrootte heb ik in gedachten? - ik zat te denken aan 15,6 inch omdat ik de laptop elke dag mee naar school moet (1920x1080 minimaal)

Heb ik nog randapparatuur nodig? Koop ik eventueel later nog bij, heb al een 25inch scherm en kan eventueel een 480gb laptop hhd bijzetten als dit mogelijk is

Heb ik nog overige specifieke wensen? - zo veel mogelijk waar voor je geld.

Woon je in België of Nederland en heb je een specifieke (web)shop in gedachten? - nederland, qwerty dus.

Ik had zelf al deze laptop gevonden;

http://www.paradigit.nl/lenovo-ideapad-y50-70/80038930/details.aspx

Misschien weten jullie nog iets beters voor me?

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.