Ga naar inhoud

Screensaver


Amonra

Aanbevolen berichten

Hoi porrelaar,

ik heb nu door wat ik fout heb gedaan. Ik heb nu het hele programma verwijdert en opnieuw geinstalleerd en nu werkt het perfect.

Ook heb ik muziek bij gevoegd en de fotos recht laten draaien. Wat een fijn progje en ik wil je heel hartelijk danken voor je goede uitleg bij dit fijne program. TxxxxxS

Have a nice day

 

 amonra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was niet nodig geweest om het hele programma te verwijderen. Je had in het instellingenvenster de map C:\Users\Ramon\Pictures\Tijdelijke Opslag\Scherm resol\Kubus\ kunnen verwijderen en daarna via de knop Add directory de juiste map kunnen toevoegen.

Maar jij wilde blijkbaar liever met een schone lei beginnen. En dat kan natuurlijk ook.

 

Bedankt voor je bedankje en voor je goede wensen en jij ook een fijne dag gewenst.

 

Wanneer jij verder geen vragen meer hebt over dit onderwerp, mag je bovenaan klikken op Modereer onderwerp en dan op Sluiten.

Daarmee wordt dit onderwerp afgesloten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.