Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hé Clarkie,

Ik heb het volgende geinstalleerd :

http://www.nvidia.com/content/DriverDownload-March2009/confirmation.php?url=/Windows/352.63/352.63-desktop-win10-64bit-international-beta.exe〈=us&type=GeForce

Nu is het wel terug zo ​dat, als ik de verbinding tussen de laptop en het scherm verbreek door de kabel uit te trekken of de laptop af te zetten, er geen verbinding meer is met het beeldscherm. Enige mogelijk is de NVIDIA terug te installeren.

• Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst: (aangepast)

Heb je deze driver gedownload en  geïnstalleerd?

Verder..... er is zowel een Intel HD graphics 4000 die geïntegreerd is op de processor  als een Nvidia GT 730M videokaart aanwezig.

Misschien eens swtichen als test?

Ook zou je moeten testen of het uitzetten van de laptop, HDMI kabel verwijderen dan laptop herstarten en na het opstarten van Windows pas de HDMI kabel terug plaatsen.

aangepast door clarkie
Geplaatst:

Vermeld in je volgend bericht het MSN nummer dat vermeld staat op de laptop.

Maak een printscreen van het scherm waarin je die Nvidia software tegenkwam en plats die in je volgend bericht.

Geplaatst:

Die software hoef je niet te verwijderen.

Op de site van medion zijn er helaas geen recente drivers te vinden voor gebruik met Windows 10 ( zelfs niet voor Windows 8).

Kom ik toch terug op de belangrijke vraag of je dat probleem al had voor de overgang naar Windows 10 of niet.

Je opent het topic op 11 september en in je eerste bericht staat vermeld dat je het probleem enkele dagen hebt..... de Windows 10 Upgrade dateert van 9 september dat zijn dus enkele dagen.

Verder..... heb je recent (juist voor je het probleem vastgesteld hebt) wijzigingen doorgevoerd wat betreft drivers voor hardware?

Geplaatst:

Ik had de problemen al voor ik Windows 10 installeerde.

Verder heb ik geen andere drivers geïnstalleerd.

Zo is alles verlopen:

Nadat de problemen met de verbinding begonnen zijn heb ik eerst een nieuwe HDMI kabel gekocht. Maar dit veranderde niets aan het probleem. Dan heb ik contact genomen met LG (ik heb een beeldscherm van hen). Dit draaide op niets uit en zij vroegen mij om naar de winkel te gaan waar ik het beeldscherm kocht om het daar te testen. Ik ben naar Art&Craft geweest en zij stelden vast dat er met het scherm geen enkel probleem was maar dat volgens hen de HDMI poort stuk was. Het is bij hen dat ik nog een beetje napraatte over het wel of niet installeren van Windows 10. Zij waren al overgestapt en daarom ben ik dan ook maar overgestapt naar Windows 10.

Ik heb dan contact opgenomen met Medion die mij wisten te vertellen dat zij dit nog had hadden gehoord dat een HDMI poort als hardware stuk was. De oplossing was om mijn laptop op te sturen en hem daarbij 3 weken kwijt te zijn.

Nadat ik verder op internet keek over mijn mogelijke problemen kwam ik tot de vaststelling dat het herinstalleren van de Nvidia Geforce misschien wel de oplossing kon zijn. Ik heb het gedaan en dadelijk was mijn groot beeldscherm terug actief tot ik de kabel uittrok of mijn laptop uitschakelde. Tot nu toe kan ik terug op mijn groot beeldscherm kijken maar dan moet ik telkens opnieuw de driver installeren die je mij doorgaf. En dan mag ik natuurlijk niets afsluiten of ik kan het beeldscherm niet meer gebruiken.

En daarom Clarkie hoop ik op je hulp om dit probleem op te lossen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.