Ga naar inhoud

Videokaart advies/updaten.

athrun

Aanbevolen berichten

Hallo

Ben al een tijdje opzoek naar een andere videokaart maar veel verstand heb ik er niet van.

Momenteel heb ik de r9 280x maar vind hem te zwak worden ik game momenteel alleen in 1080p en ga ik waarschijnlijk ook voorlopig niet veranderen

Mijn processor is een I7-4770k 

Mijn moederbord is een MSI Z87-G45 Gaming

Hopelijk hebben jullie wat advies van wat de beste is :)

M.v.g Athrun

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.
Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een 500 watt Corsair gaat wat krap worden voor een nieuwe videokaart, ik zou je toch aanraden om ook een sterke voeding aan te schaffen zoals deze SeaSonic. Verder is - afhankelijk van hoeveel je wilt uitgeven - een GTX 970 of GTX 980 een mooie upgrade. 

Dankje, Die voeding lijkt me wel een goeie, Waarschijnlijk bestel ik hem dan samen met een andere videokaart.

Hoor veel mensen veel over de GTX 970, en qua prijs valt het mee maar voor hoe lang blijft ie goed voor de gtx 980 zeggen meesten dat het "zonde" geld is?

aangepast door athrun
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.