Ga naar inhoud

Adware Cleaner laten lopen - massa registersleutels en mappen te verwijderen?

Aanbevolen berichten

Ik heb nog eens verder nagekeken:

Twee wondershare programma's werkten niet mee - ontbrekende DLL's en zo - gezien ik ze toch niet gebruikte heb ik ze verwijderd met Revo - telkens kreeg ik foutmelding bij verwijderen maar Revo voltooide toch normaal.

Your Uninstaller : gezien ik Revo gebruik verwijderde ik die ook - weer foutmelding.

SuperAntispayware - wise jetsearch - en Revo uninstaller werken toch nog (Na system restore dus) - Gelukkig!!!

post-1398-0-59730900-1442582937_thumb.jp

post-1398-0-25574700-1442582964.jpg

post-1398-0-06755600-1442582980.jpg

post-1398-0-81029800-1442582990_thumb.jp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kape - het logje is van voor de system restore.

Je moet naar beneden scrollen - deleting files folders.

Ook andere programma's werden verwijderd (superantispyware o.a.)

Goed ... dan heb je het vermoedelijk over het logje van zoek.exe en niet dat van AdwCleaner ... want daarin zitten de verwijderde programma's alvast niet.

Wondershare is sowsieso een programma waar wij geen fan van zijn en dat we dat ook (quasi standaard) verwijderen.

Het logje van zoek.exe is niet helemaal volledig. Zou je dat eens in zijn complete vorm kunnen posten ? Of is dit enkel wat je beschikbaar hebt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kape - er is ergens een misverstand.

Ik ben deze thread begonnen omdat ik op aanraden van... AdwareCleaner had laten lopen en daar zag dat het Folders uit C wou verwijderen. Adware Cleaner is een programma waar ik geen ervaring mee heb. Een van de folders, die Adware wou doen verwijderen bevatte een programma (Driver max). Nu is een van de eerste dingen, die ik geleerd heb ivm Windows dat je NOOIT een map met een programma zomaar mag deleten. Je moet het programma deïnstalleren met Windows of andere software.

Ik heb AdwareCleaner NIETS laten doen maar wel zelf het programma Driver max (dat ik toch niet gebruikte verwijderd). Ik denk dat ik snap waarom Adware Cleaner Driver max niet vertrouwt - het vraagt meen ik toegang tot de drivers op je pc.

Daarop heb je mij gevraagd Zoek.exe te draaien met een speciale script.

Het is die zoek.exe, die mij in de problemen bracht.

Dat programma heeft Revo Uninstaller verwijderd en ook Wondershare en .....

Na System Restore waren er dan nog problemen met programma's, die die zoek.exe verwijderd had en normaal hadden moeten hersteld zijn door System Restore.

Dat Wondershare geen interessant programma is - daar ben ik het mee eens - ik heb het nu ook verwijderd.

ECHTER : Ik heb er enorme problemen mee dat het zoek programma zonder mijn akkoord programma's van mijn pc haalt. En ik snap niet waarom zoek.exe een programma zoals Revo Uninstaller verwijdert.

aangepast door amazone
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad ... in principe wachtte ik op een volledig logje van zoek.exe (om ook verder te kunnen kijken naar mogelijke oorzaken van de verwijderingen van de programma's). Als dit niet bestaat, is de bewerking met zoek.exe (vermoedelijk) niet tot het einde uitgevoerd. En dan zit er maar één alternatief op: een nieuwe run met zoek.exe uitvoeren en deze langer laten draaien. Met als voorspelbaar gevolg dat de - nu door zoek al problematisch beschouwde programma's, mappen en bestanden - opnieuw worden verwijderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kape,

Ik ben momenteel bezig een nieuwe pc te installeren.

Zodra ik hiermee klaar ben zou ik hierop willen terugkomen.

Ik zal dan eerst een image maken van de oude pc en dan zoek weer proberen.

Moet je dan een nieuwe script maken?

Dat zoek Revo uninstaller als een problematisch programma beschouwt lijkt mij toch wel onmogelijk!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een nieuwe run met zoek, krijg je een nieuw resultaat ... waarbij (indien nodig) een ander script moet geschreven worden. Ook voor mij is het probleem met Revo Uninstaller een beetje vreemd, tenzij het om een besmette versie zou gegaan hebben. Ga rustig verder met je nieuwe PC en dan zien we hier wel wanneer je op dit onderwerp wil terugkomen. Succes met de nieuwe installatie !

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.