Ga naar inhoud

Hulp gevraagd

SBRON

Aanbevolen berichten

Forumleden mag ik even jullie hulp vragen? 

• Waarvoor heb ik een PC nodig? - Professionele doeleinden. Fotobewerking, CAD programma's,...
    Ik maak website's en werk zeer vaak met CAD programma's.
  • Wat is mijn budget? - 2000-2500
  • Een merkcomputer of een samenstelling? - Samenstelling.
  • Ga ik overklokken? - Nee.
  • Ga ik later upgraden? - Nee
  • Heb ik al die nieuwe functies wel nodig? - SSD
  • Ga ik zelf assembleren? - Nee
  • Heb ik een besturingssysteem nodig? - Ja
  • Ga ik zelf installeren? - Nee
  • Heb ik een voorkeur aan onderdelen? - Nee
  • Heb ik nog randapparatuur nodig? - Nee
  • Heb ik specifieke wensen? - /
  • Woon je in Nederland of België, wil je bestellen bij een specifieke (web)winkel? - Azerty

Bedankt voor jullie hulp
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag SBRON, 

Allereerst van harte welkom op PC-Helpforum! 

Ik heb voor je deze mooie samenstelling gemaakt. De basis van deze computer is de snelste Skylake processor van Intel uit de i7-reeks, ruim snel genoeg voor jouw doeleinden. Ik heb er ook een goede koeler op gezet, zodat je minder last hebt van geluidsproductie en de temperatuur ook beperkt blijft. Ik heb gekozen voor 32 GB snel DDR4 RAM-geheugen, aangezien je wel vaker grote hoeveelheden nodig hebt bij fotobewerking. Alles wordt geplaatst op een zeer rijk uitgerust moederbord met snel M.2 slot en USB 3.1. 

Als bootschijf nemen we een razendsnelle PCIe x4 SSD van Samsung: de prestaties van dit model zijn ongeveer dubbel à driedubbel zo hoog vergeleken met 'standaard' high-end SSDs. Verder heb ik ook nog een harde schijf van 4TB voorzien, voor opslag. Het grafische gedeelte wordt verzorgd door een GTX 960 -  de snelle CUDA cores zullen absoluut helpen bij bijvoorbeeld Adobe toepassingen, maar aangezien je niet gaat gamen heb ik niet gekozen voor een nog sneller model. 

Alles wordt gestoken in een mooie Fractal behuizing en gevoed door de uitstekende Corsair RM750. Windows 10, assemblage en installatie zijn inbegrepen. Kijk ook even in m'n handtekening voor een unieke kortingsactie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.