Ga naar inhoud

HP Photosmart 2710 All In One Printer

kovacevic1961

Aanbevolen berichten

Heb genoeg vrienden en kennissen beste mensen maar niemand weet wat er met de printer aan de hand is hij print wel uit via de tablet en telefoon maar niet via mijn laptop hij reageerd wel maar er staat geen tekst op papier hij komt er blanco uit het is een HP Photosmart 2710 All In One printer werk met windows 7    64 bitt wie kan me helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft het gedaan op de laptop wilde hem op wifi houden maar hij drukt de testpagina wel af alleen met het windows logo en de tekst testpagina voor de printer meer niet nu kan hij wel printen via de tablet van me vrouw dat doet hij wel ook via de telefoon maar niet via me laptop heb ook niet de cd met de software en drivers erop

Link naar reactie
Delen op andere sites

verwijder de printer uit het overzicht 'apparaten en printers'. 

verwijder via configuratiescherm/programma's en onderdelen alles van hp

laat ccleaner het register opruimen

herstart de pc

haal bij hp.nl de nieuwste drivers voor je printer en installeer die.

bij de installatieprocedure kom je van zelf op het zoeken naar de printer in het netwerk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Nogmaals een vraag lieve mensen hoop dat iemand mij kan helpen word er gek van.
Heb nog steeds geen tekst op me blad als ik iets wil uitprinten hij reageerd wel op de opdracht hij print wel maar zonder tekst via me vrouw haar tablet print hij wel goed uitmaar nog steeds niet via me laptop windows 7 64 bitt het is een hp 2710 photosmart all in one printer

Word er gek van het lijkt net of het een softwarefout is

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.