Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo iedereen,

 

De laatste weken lukt het niet meer om mijn emails van mijn werk via webmail te openen met Internet Explorer. Ik krijg de melding"deze pagina kan niet worden weergegeven".Het lukt enkel met Mozilla Firefox.Ik gebruik zeker de juiste URL.Ik heb Internet Explorer 11.

Tot voor een paar weken lukte het wel.Ik heb niks verandert aan mjjn settings.

Heeft er iemand enig idee hoe dit zou kunnen komen?

 

Alvast bedankt.

 

Grtn,

 

BKK

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Download icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.


Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .


RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.


Bekijk ook de

.
Geplaatst:

Dat is inderdaad voor jou bestemd. :)

 

Je zou eventueel nog kunnen kijken of het resetten van Internet Explorer een positieve impact heeft op je probleem, maar als dat geen soelaas brengt dan kan je zeker aan de slag met RSIT:

 

- Open Internet explorer. 
- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties. 
- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen... 
- Klik nogmaals op Opnieuw instellen. 
- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Opmerking:

 

Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren: reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).

 

Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u hier.

Geplaatst:

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
 
{02478D38-C3F9-4efb-9B51-7695ECA05670}:c
{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233};c
C:\Program Files (x86)\AVG Web TuneUp;fs
{EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88};c
vProt;s
iFunBox;s
TunMirror;s
C:\Users\G-\AppData\Local\Temp\74E.tmp;f
vToolbarUpdater40.1.6;s
C:\Program Files (x86)\Common Files\AVG Secure Search\vToolbarUpdater;fs
WtuSystemSupport;s
YahooAUService;s
C:\Users\G-\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\wh8w1298.default\searchplugins\avg-secure-search.xml;f
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233}];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{02478D38-C3F9-4efb-9B51-7695ECA05670}];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233}];r
emptyfolderscheck;delete
startupall;
filesrcm;
  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
  • Do a Quick Scan
  • Auto Clean
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.
Zoek.exe logbestand plaatsen
  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Geplaatst:

Hi Kape,

 

Het lukt niet om mijn Avira anti-virus uit te schakelen.AVG is wel uitgeschakeld.Doe ik verder of moet die Avira echt uitgeschakeld zijn?Anders verwijder ik het programma gewoon en zet het er nadien weer op.

 

BKK.

Geplaatst:

Nee, ga maar gewoon door zonder uitschakelen ... dan houden we daar wel rekening mee bij de beoordeling van het resultaat. Maar het is sowieso geen goed idee om twee verschillende antivirusprogramma's op je PC te hebben. Die durven elkaar wel eens tegenwerken, waardoor je veiligheid eerder vermindert dan verbetert.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.