Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hey!

Goeie morgen!

Ik probeer al een maand bij AVG mijn licentie verleng te krijgen. Ik heb betaald op 13 augustus maar heb nog helemaal geen reactie gekregen van AVG. Ik heb die ondertussen reeds mogelijk 20 maal proberen te contacteren, maar niets helpt.

Bij jullie weten... Is AVG een betrouwbaar bedrijf? Van hun software was ik tot nu toe heel tevreden, maar het bedrijf zelf lijkt me nep...

Hebben jullie over AVH nog klachten gekregen in die zin. Of weten jullie hoe men daar contact kan mee maken?

Welk is volgens jullie  een betere of minstens even goede Antivirus software?

Groeten

Jive1 - Belgium

aangepast door Jive1
Geplaatst:

heb geen ervaring met de betaalde versie van avg, weet wel dat er tegenwoordig steeds meer aan wordt toegevoegd.... maar dat terzijde,

het is de vraag of je een reactie van avg zou moeten verwachten.

meestal is het zo bij dit soort zaken: als je weer gewoon kan updaten mag je erop vertrouwen dat de verlenging is verwerkt. 

dus de vraag is: geeft avg foutmeldingen?

Geplaatst:

Hey!

Het probleem was/is eigenlijk het volgende...
Ik heb reeds op 13 augustus betaald voor verlenging, maar nog gen verlenging gekregen. Ik ben dus mijn geld kwijt, want op geen enkele manier is het mogelijk met iemand van AVG contact te krijgen om uit te leggen dat ik betaald heb en hoe het allemaal gelopen is, en mijn licentie is nu vervallen...

Niemand reageert daar in Amsterdam, waar hun bedrijf(?) gevestigd is.

Maar OK? ik heb al uitgekeken naar een andere fabrikant van Firewall/Antivirus software.

Groeten

Jive1 - Belgium

Geplaatst: (aangepast)

Hier vind je nog een aantal mogelijkheden om AVG te contacteren.

Ik zou denken dat je die verlenging via mail ontvangt, deze is per toeval niet bij de spam gesukkeld ?

aangepast door Asus
Geplaatst:

Hey!

Wel, ik heb al die mogelijkheden die je daar aanhaalt om met AVG contact te maken meerdere malen geprobeerd, maar ik heb maar eenmaal een reactie gekregen, die zei, dat ik geel ondersteuning mag vragen bij licentieverlenging. Ik heb ook zelfs in het enkels geschreven, vermits ze zeggen dat er geen ondersteuning in het Nederlands is. Ik heb dan zelfs een kopie gestuurd naar dat UK email-adres, maar daar ook geen reactie van gezien. Ik heb het nu opgegeven, maar ben mijn geld dus wel kwijt;

Toch bedankt voor uw moeite om me een oplossing aan te bieden.

Momenteel probeer ik BullGuard uit, dat ziet er niet slecht uit, ik heb 2 maanden vrij gebruik, en dan zie ik wel of ik daaraan zal betalen. De prijs is trouwens dezelfde als die van AVG.

Groeten

Jive1 - Belgium

Geplaatst:

@asus: heb het een tijdje geleden erop gezet, na een dacht ik betrouwbare test gelezen te hebben waar het als topper uit kwam.

mijn ervaringen zijn zoals beschreven, en kort na de installatie zelf 'getest' dmv kasperky rescuedisk en trendmicro online. die ontdekten niks, dus ook geen ongewenste dingen van 360 zelf.

als ik schijven van anderen aansluit voor controle of tijdelijke backup op het systeem waar 360 op draait, zijn de detecties terecht.

volg de litteratuur op dit vlak niet nauwgezet, maar je hebt me aan het denken gezet... dank daarvoor!

Geplaatst:

@ Jive1: als je betaald hebt dan heb je ook recht op het betaalde product, dus daar zou ik me sowieso in vastbijten. Spam al gecheckt ?

@ falstring: graag gedaan. ;)

Geplaatst:

Als je binnen dit topic geen verdere vragen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Modereer onderwerp" -> Sluiten ... zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.